اتفاق بدی که برای پرسپولیس افتاد

تبلیغات بنری

مهر نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هنوز نتوانسته رضایت هواداران خود را برای فصل جدید جلب کند و مدیران این باشگاه نیز بازیکنان جدیدی را معرفی نکرده اند که این موضوع نگرانی افکار عمومی را برانگیخته است. . طرفداران

تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری و همچنین دیدار مثبت با محمدحسین کنعانی زادگان از فعالیت های رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و دستیارانش تاکنون بوده است.

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از انتقال این باشگاه گفت: متأسفانه پرسپولیس شاه مهره های خود را از دست داده است و این برای تیم قهرمان مشکل ساز است. فعالیت ها. تورنمنت سال گذشته با این سرعت بسیار بد خواهد بود.

آرزوی هر بازیکنی این است که در پرسپولیس بازی کند و استقلالی شود

وی ادامه داد: مدیران پرسپولیس می توانند با جذب بازیکنان خوب، پست های خالی را با بازیکنان تاثیرگذار پر کنند. آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس و استقلال تهران است و معتقدم مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان باکیفیت مشکلی نخواهند داشت.

مهدوی درباره ارقام هنگفت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری گفت: به نظر من قانون سقف بودجه باعث شد که بازیکنان پول بیشتری بخواهند و از این منظر برخی باشگاه ها به شکل های مختلف مبالغ هنگفتی را به حساب بازیکنان واریز می کنند. در این صورت بازیکن ترجیح می دهد مبلغ مورد نیاز را در یک سال دریافت کند تا اینکه در 5 فصل حضور در یک تیم به مقدار مورد نیاز برسد و به سمتی متمایل شود که پول بیشتری به او بدهند.

گاریدو مربی باهوشی است

وی درباره حضور خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس گفت: به نظر من او مربی باهوشی است و با توجه به اینکه در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فعالیت می کند، می تواند خیلی سریع با فوتبال ایران سازگار شود. مطمئناً در این مدت فیلم مسابقات بازیکنان را تماشا می کرد و شناخت کافی از آنها داشت و با حضور در ایران و شروع تمرین می توانست امتیازات خود را به آنها دیکته کند تا اینکه بهترین عملکرد را از تیم دیدیم. بازیکنان در زمین

مهدوی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم موفقیت مربیان اسپانیایی در لیگ برتر ایران در سال های اخیر گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس با سایر باشگاه ها توافق دارند. پرسپولیس 40 یا 50 میلیون هوادار دارد و مطمئن باشید در عرض دو هفته می تواند با همه شرایط فوتبال ایران سازگار شود، هواداران نگران نباشند و از سرمربی جدید حمایت کنند، او باهوش و کاردان است.

بیرانوند باید در پرسپولیس بماند

پیشکسوت فوتبال در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس که برای فصل جدید باید تقویت شود، گفت: پرسپولیس باید از دروازه تا انتهای خط حمله بازیکن بیاورد. البته مدیران باید بازیکنان فصل گذشته را در این تیم نگه دارند زیرا بازیکنان پرسپولیس از بهترین بازیکنان ایران به حساب می آیند و داشتن چنین بازیکنانی آرزوی هر باشگاهی است. علیرضا بیرانوند بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشت و به نظرم باید بیرانوند را در این تیم نگه داشت.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *