اتفاق تلخ برای کاپیتان پرسپولیس

تبلیغات بنری

صراط سیاح نوشت: فرید زارینا، رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت چند بازیکن مصدوم پرسپولیس گفت: تمرینات ابتدای فصل معمولا سنگین است و به همین دلیل ممکن است بازیکنان دچار آسیب های جزئی شوند. از این رو عیسی آل کثیر چند روز پیش دچار مصدومیت جزئی شد و بلافاصله او را زیر نظر گرفتیم و اقدامات لازم را انجام دادیم تا این بازیکن طی یکی دو روز آینده به طور کامل بهبود یابد و با تیم تمرین کند. خوشبختانه عیسی به آمادگی لازم رسیده و از روز شنبه در اختیار بدنساز و سرمربی تیم خواهد بود.

وی افزود: سعید صدیقی را نیز زیر نظر داشتیم که برای آمادگی کامل تحت عمل جراحی قرار گرفت و این بازیکن را به کادر فنی معرفی می کنیم و مانند بقیه بازیکنان با او در تمرینات گروهی شرکت می کنیم.

زرینی در خصوص مصدومیت امید عالیشاه که روز چهارشنبه در جریان مسابقه هندبال برای این بازیکن رخ داد نیز گفت: عالیشاه در حین شوتزنی با پشت یکی از بازیکنان جوان برخورد کرد که منجر به مصدومیت انگشت پای امید و شکستگی استخوان شد. برای بهبودی به سه تا چهار هفته نیاز است.

زرینی در پایان در خصوص وضعیت بورعلی کنجی و یاسین سلمانی که فصل گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفتند و در این فصل در کنار سایر بازیکنان تمرین می کنند، گفت: بورعلی کنجی را به دقت معاینه کردم و خوشبختانه متوجه شدم که وضعیت این بازیکن بسیار خوب است. مرتضی و یاسین السلمانی بسیار آماده و در شرایط خوبی هستند و با بقیه بازیکنان تمرین می کنند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *