اجاره باورنکردنی خانه در محله‌های اعیان‌نشین تهران

تبلیغات بنری


صدای ایران نوشت: آپارتمان 480 متری با امکانات اختصاصی و مشاع در محله اله با 10 میلیارد تومان رهن و ماهانه 600 میلیون تومان اجاره اعلام شد.

با بررسی پرونده های اجاره پنت هاوس در تهران مشخص شد که در برخی محله های اعیانی اجاره ماهانه این واحد معادل قیمت دو دستگاه خودروی پراید است.

به عنوان مثال یک آپارتمان 480 متری با امکانات اختصاصی و مشترک در محله الهیه با 10 میلیارد تومان رهن و ماهانه 600 میلیون تومان اجاره اعلام شد. در ولینجک 5 میلیارد رهن و 500 میلیون تومان اجاره ماهانه برای یک آپارتمان پنت هاوس با زیربنای 350 متر مربع، امکانات اختصاصی و مشاع تعیین شد.

مشاهدات ما نشان می دهد که در منطقه پاسداران رهن کامل یک واحد پنت هاوس با تسهیلات مشابه واحدهای مذکور بالغ بر 8 میلیارد تومان است. در محله نیاوران برای واحدی به مساحت 330 متر مربع 6 میلیارد و 500 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شد.

اما با مبلغی کمتر از یک میلیارد می توانید یک آپارتمان پنت هاوس در تهران را رهن کنید اما به شرط پرداخت اجاره ماهانه حداقل 50 تا 60 میلیون تومان؛ به عنوان مثال یک واحد 150 متری در محله بنک با 500 میلیون رهن و 60 میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شد که البته این آپارتمان فاقد برخی امکانات خاص مانند سونا و جکوزی بود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *