احتمال شکایت پرسپولیس برای اورونوف و درخواست غرامت

تبلیغات بنری


مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش کادر پزشکی در خصوص مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت جدی شدن مصدومیت او به دلیل بی توجهی پزشکیان تیم ملی ازبکستان به فیفا شکایت کنند.

بهارین:

آستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس در تمرین پیش از دیدار مقابل چودورملو دچار مصدومیت شد و نتوانست برای قرمزها به میدان برود. اورونوف قرار بود پس از پایان بازی ام آر آی انجام شود که ناگهان و بدون هماهنگی با کادر پزشکی پرسپولیس راهی کشورش شد تا در اردوی این تیم حضور یابد. اورونوف مصدوم دقایقی مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت و به نظر می رسید مصدومیتش تشدید شده و حتی در لیست تیم ملی برای بازی با امارات قرار نگرفت.

باشگاه پرسپولیس از وضعیت ستاره خود راضی نیست و به ارونوف اعلام کرد که بامداد پنجشنبه هفته جاری راهی قطر می شود تا پیش از دیدار مقابل السعد در هفته سوم نخبگان آسیا به اردوی این تیم بپیوندد. به صورت دوره ای و توسط کادر پزشکی معاینه می شود.

مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تجهیزات پزشکی در خصوص مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت جدی شدن مصدومیت او به دلیل بی توجهی پزشکیان تیم ملی ازبکستان به فیفا شکایت کنند و از آنها غرامت بگیرند.

لازم به ذکر است در صورتی که بازیکنی در روز فیفا مصدوم شود و حداقل 28 روز از زمین مسابقه غیبت کند، فیفا با توجه به دستمزد بازیکن به باشگاه مورد نظر غرامت پرداخت می کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *