این خودرو جدید به بازار ایران می‌آید +عکس

این خودرو جدید به بازار ایران می‌آید +عکس

تبلیغات بنری


عمر خودرو نوشت: در این مقاله نگاهی به مشخصات فنی، آپشن ها و سیستم های ایمنی این محصول خواهیم داشت.

دو قلب در یک بدن
هاوال H6 HEV یک کراس اوور هیبریدی با یک تفاوت واحد است که از یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی نیرو می گیرد که هر دو نیروی خود را به چرخ های جلو منتقل می کنند. موتور بنزینی نصب شده در این خودرو نسخه 1.5 لیتری توربو با 147.5 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است، از سوی دیگر، موتور الکتریکی آن با باتری 1.69 کیلووات ساعتی، 174 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 300 نیوتن متر گشتاور، تمام این نیروها توسط یک گیربکس DHT با ترکیبی که در کاتالوگ ذکر نشده برای حرکت این خودروی 1720 کیلوگرمی به چرخ های جلو منتقل می شود.

با توجه به چرخه تعاونی موتور بنزینی و برقی و بر اساس آنچه در کاتالوگ این خودرو اعلام شده است، میانگین مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی در شرایط آزمایشگاهی ایده آل 5.2 لیتر است که احتمال می رود در شرایط واقعی بالاتر باشد. جهان

این خودروی 5 نفره با طول 4.7 متر احتمالاً سواری نسبتاً اسپورت با ترکیبی از فاصله بین دو محور 2.7 متری، لاستیک های 55 درجه و سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و چند لینک در عقب را ارائه می دهد.

ایمن و هوشمند
نسخه بنزینی هاوال H6 2021 در تست تصادف ANCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کرد. در نسخه هیبریدی این خودرو علاوه بر سیستم های ABS، EBD و EBA دارای ترمز اضطراری در سرعت های پایین، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل پایداری خودرو در حین پیچ ها، سیستم ترمز کمکی و کنترل خودرو هنگام فشار دادن است. پدال گاز و ترمز همزمان زمان، ترمز دستی برقی با نگه داشتن خودکار، کنترل کشش، کمک به حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار لاستیک، باز کردن قفل تصادف، ورود هوشمند بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم روشنایی خودکار، سیستم بالابر پنجره ضد انسداد، کیسه هوا برای سرنشینان جلو و پرده سرنشینان، چراغ های روشنایی در روز، تنظیم ارتفاع الکتریکی چراغ ها، سیستم ضد واژگونی، سیستم تشخیص موانع جلو و عقب، سیستم رادار تشخیص نقطه کور، رادار هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد هنگام باز کردن درها، عقب سیستم هشدار برخورد، اصلاح هوشمند خط پس از سبقت از خودروهای بلند، ترمز اضطراری خودکار برای جلوگیری از برخورد با دوچرخه و عابران پیاده (AEBP و AEBB)، کمک کنترل کروز راداری یکپارچه، رادار کمکی ترافیک و رادار هشدار تغییر خط حفظ حرکت خودرو بین خطوط، حفظ حرکت خودرو حرکت خودرو در وسط خط و حفظ حرکت خودرو در لاین در مواقع اضطراری، سیستم ایمنی و کمک رانندگی این خودرو را تشکیل می دهد.

این خودرو جدید به بازار ایران می‌آید +عکس

امکانات لوکس
در لیست امکانات و سیستم های رفاهی این خودرو، علاوه بر صندلی های چرمی برقی با قابلیت تنظیم 6 جهته برای راننده و تنظیم 4 جهته برای سرنشین جلو، مواردی مانند روشنایی داخلی و سیستم چندرسانه ای 10.3 اینچی وجود دارد. با سیستم Mirror Link متصل به صفحه نمایش. 8 بلندگو، دوربین عقب 360 درجه، صفحه نمایش 10.3 اینچی، صفحه ابزار تمام دیجیتال، تنظیم صدا بسته به سرعت، شارژر بی سیم، فرمان اسپرت با دکمه های کنترل 4 جهته، سیستم روشنایی خانه، چراغ های مه شکن قابل تنظیم، کارکرد توسط چرخاندن فرمان، اهرم دنده، دارای الکترونیک، سیستم پارک اتوماتیک، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، سیستم استارت-استاپ، سانروف پانوراما، آینه بغل جمع شونده، شیشه سبز حریم خصوصی، سنسور کیک در صندوق عقب، سیستم دوگانه هوا تهویه مطبوع، سنسور نور و باران.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *