این «زخم کاری» کار دست همه می‌دهد!

تبلیغات بنری


پریسا تمجید کرد; بازگشت ملک، مانند ببری انتقام جو پر از وحشتناک ترین زخم ها، در حالی که شروع به اجرای نقشه های سر خود می کند، خلاصه قسمت اول «زخم 3» است.

سریال ساخته شده توسط مادویان با اقتباس از داستان های شکسپیر و خشم انتقام جویانه موضوع اصلی این داستان خلق شده است.
در قسمت اول این فصل جدید که از تمدید آن مشخص است، انتقام محور کل داستان آینده است.

در بخشی از این قسمت با اصرار تولوی برای بازگشت به ملک، مالیک اعتراف می کند که دیگر به دنبال چیزی نیست، اما در مقابل رویکرد تولوی به او را گامی به سوی آغاز فصل انتقام می داند.

او حتی در پاسخ به کیمیا، وکیلی که این روزها دفترش را به ملک داده است، می گوید: «از قبر برگشتم و دیگر هیچ چیز خوشحالم نمی کند. در همین حال وقتی کیمیا می پرسد: حتی انتقام؟ مالک با مکثی کوتاه پاسخ می دهد: «هر انسانی برای نفس کشیدن نیاز به انگیزه ای دارد.

این دیالوگ ها به وضوح میزان خطر و بوی خونی را که به زودی آغاز می شود، می رساند، زیرا انتقام به عنوان انگیزه ای برای ادامه زندگی شخصی به نام مالک مالکی، نوید داستانی پر فراز و نشیب با قربانیان فراوان را می دهد.

عصیان ملک با نگاه میکروسکوپی او که پیروزی او در یک بازی مرگبار را پیش بینی می کرد، قطعا می تواند داستان این سریال را با چنان جذابیت هوشمندانه ای بازگرداند که نام «زم کاری» را بر سر زبان ها بیاورد.

و این بار همانطور که مالک خود اعتراف کرد با تماس با سیما (همسر شوفت) که هنوز معلوم نیست تا چه حد در کنار آنها باشد و با آنها پیشروی کند به دنبال تشکیل ارتش است! این صاحبخانه با مرد حریصی که در فصل اول دیدیم بسیار متفاوت است. حالا همه چیز را از دست داده و از همه مهمتر خانواده اش را که به گفته خودش انگیزه این حرص و ولخرجی در این قمار بزرگ بوده است.

با تمام هیجانی که در پشت نگاه های محکم و لبخندهای محکم ملک در صحنه پایانی این قسمت نهفته است، باید گفت خرم کاری پس از افت نسبی که در فصل گذشته شاهد آن بودیم، به اوج خود باز خواهد گشت. نکته ای که هر هفته ای که با خود می آورد، مخاطب را قوی تر می کند. اما باید دید روش مقابله با آتش سوزان خشم و انتقام چگونه ظاهر خواهد شد و بازتاب آن در بازی جواد عزتی چگونه خواهد بود. اما به هر حال این داستان این بار بیش از هر زمان دیگری بوی خون می دهد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *