این عارضه پشت میزنشین‌ها را تهدید می‌کند +عکس

این عارضه پشت میزنشین‌ها را تهدید می‌کند +عکس

تبلیغات بنری


روزنامه الهمشهری نوشت: کارمندان، دانشجویان و افرادی که سبک زندگی کم تحرک دارند، آسیب پذیرترین گروه ها در زندگی مدرن در برابر این عوارض هستند. در ایران، فعالان حوزه سلامت از افزایش مراجعه به پزشک و فیزیوتراپ به دلیل درد مداوم در ناحیه سر و گردن خبر داده‌اند و گفته می‌شود ۹۵ درصد از این مراجعین که پشت میز می‌نشینند به سندرم سر جلو مبتلا هستند.

سروو سر جلو

ظاهر ناخوشایند، گردن درد، سردرد، درد شانه و کمر، کاهش ظرفیت ریه (به دلیل تغییر وضعیت قفسه سینه و تأثیر بر تنفس)، محدودیت میدان دید، آرتریت زودرس، فشردگی عصب (که منجر به افزایش درد یا بی حسی در بازوها و دست ها می شود) و سایش درمان سریع دیسک های ستون فقرات.

بیماری را در خانه تشخیص دهید

تشخیص دقیق جلوی پا با تصویربرداری، ام آر آی یا سی تی اسکن انجام می شود، اما می توانید تا حدودی آن را نیز شناسایی کنید. برای انجام این کار، به دیوار تکیه دهید، به طوری که سر، شانه ها و ران شما با دیوار تماس داشته باشد. پاشنه های خود را در فاصله 15 سانتی متری از دیوار قرار دهید. از کسی بخواهید تا با استفاده از انگشتانش تعیین کند که بین پشت گردن و دیوار چند انگشت وجود دارد. اگر بیش از 3 انگشت پا بین دیوار و گردن فاصله وجود داشته باشد، احتمالاً مشکل سر پیشانی دارید.

این عارضه پشت میزنشین‌ها را تهدید می‌کند +عکس

این پیچیدگی افراد پشت میز را تهدید می کند

اصلاح وضعیت بدن با تنظیم صحیح تجهیزات مورد استفاده (صفحه نمایش مانیتور کامپیوتر عموماً پایین یا بلند است و در سبک اولیه نشستن پشت میز، مرکز صفحه باید با چشم ها تماس داشته باشد) و همچنین ایستادن و کشش. و راه رفتن در حین استفاده مداوم از تلفن و کامپیوتر.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *