این نامزد انتخاباتی شانس بیشتری برای پیروزی دارد

تبلیغات بنری


مهدی عبدالخدای فعال سیاسی در گفت و گو با سایت «اطلاعات آنلاین» معتقد است که اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، انتخابات پرشوری را پیش رو خواهیم داشت که می تواند نظام را حفظ کند و مشکلات مردم را کاهش دهد.

او می‌گوید: «در هر صورت، وقتی دنیا با ما می‌جنگد، باید نشان دهیم که قیمت‌های دردناک و مشکلات دیگر مردم را از نظام منصرف نمی‌کند.»

وی به واکنش افکار عمومی به موضوعات مطرح شده در مناظره های تلویزیونی اشاره می کند و می افزاید: مردم از مناظره استقبال می کنند. وقتی نامزدها در تلویزیون مناظره می کنند، مردم با افکار و ایده های آنها آشنا می شوند که به انتخاب فرد مناسب کمک می کند. البته امیدوارم کاندیداها محترم باشند و از افترا و اتهام پرهیز کنند تا جامعه را آزار ندهند.

به گفته وی، مهمترین مسئله نظام اسلامی در چهار دهه گذشته، اقتصاد و مشکلاتی است که زندگی را برای گروه زیادی از مردم سخت کرده است.

می گوید: این حقیقت تلخی است که بسیاری از مردم حتی نمی توانند غذای اولیه خود را بخرند.

و البته عبد خدایی اشاره کرد که وقتی شاه از ایران رفت جمعیت ایران 32 میلیون نفر بود و در این چهار دهه به 90 میلیون نفر رسیده بود. در آن زمان هفت میلیون بشکه در روز نفت می فروختیم که امروز این رقم به دو میلیون بشکه کاهش یافته است. از این رو دشمنان با تحریم های مختلف میلیاردی به کشور ایران آسیب رسانده اند.

این چهره سیاسی می افزاید: نارضایتی های اقتصادی در جامعه را نمی توان انکار کرد اگر هر یک از نامزدهای انتخاباتی طرحی برای رفع محدودیت های معیشتی ارائه دهند، شانس زیادی برای کسب رای خواهند داشت.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *