این ۶ خواهر رکورد دار گینس هستند با ۵۷۱ سال سن! +عکس

این ۶ خواهر رکورد دار گینس هستند با ۵۷۱ سال سن! +عکس

تبلیغات بنری


بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، سن این خواهران که بین 88 تا 101 سال است، 571 سال و 293 روز است و مسن ترین خواهران زنده دنیا هستند. بزرگترین آنها، نورما، اکنون در اوهایو زندگی می کند، در حالی که پنج نفر دیگر – لورین، ماکسین، دوریس، مارگارت و الما – هنوز در میسوری زندگی می کنند.

آنها در طول نه دهه گذشته شاهد رویدادهای مهم بسیاری از جمله جنگ جهانی دوم و اخیراً همه‌گیری COVID-19 بوده‌اند. علی رغم مشاجره های گاه به گاه، الما می گوید که او و خواهرانش “هیچ وقت با هم قهر نکردند.”

آنها در طول زندگی خود صمیمی بودند و اغلب با پوشیدن پیراهن های شماره دار که نشان دهنده ترتیب تولد آنها بود با هم سفر می کردند.

از آنجایی که این سه خواهر در ماه ژوئیه به دنیا آمدند، همه آنها هر تابستان دور هم جمع می شوند تا یک پیک نیک را جشن بگیرند و این سنت را ادامه می دهند که مادرشان از کودکی شروع کرده بود.

دین جیکوب، پسر نورما، گفت که این تلاشی بود برای ثبت یک زمان هیجان انگیز برای این خواهرانی که اکنون گرگ و میش زندگی خود را تجربه می کنند.

جانت داگلاس، دوست همیشگی خواهران، که همکلاسی الما بود، گفت: «آنها گروهی دوستانه، باهوش و سرزنده از دختران هستند که تنها برادرشان، استنلی را نیز می‌پرستند. استنلی، برادر بزرگ خواهران، امسال 102 ساله می شد، اما متاسفانه در سن 81 سالگی در یک تصادف با دوچرخه درگذشت.

این ۶ خواهر رکورد دار گینس هستند با ۵۷۱ سال سن! +عکس

سن شش خواهر در کتاب رکوردهای گینس 571 سال + عکس

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *