این 4 نفر اپوزیسیون دولت رئیسی بودند و خبر نداشتیم؟!

تبلیغات بنری
همچنین باید با جسارت به این سوال پاسخ دهند که اگر دولت سیزدهم به وعده های خود از جمله تورم تک رقمی عمل نمی کند و مردم از مشکلاتی که آقایان ذکر کرده اند رنج می برند، چرا می خواهند این مسیر را ادامه دهند و اگر دولت چنین است. ? نجاح چرا همه سیاه به نظر می رسند؟!

بهارین – آقایان سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مناظره دیشب به گونه‌ای از وضعیت موجود انتقاد کردند که کسانی را که نمی‌شناسند تصور کنند که در ایران امروز یا لااقل از فضای سیاسی وارد شده‌اند. جناح مخالف دولت در انتخابات
آنها نگرانند که تورم در ایران مزمن شده، قیمت ها مدام بالا می رود، مدیریت ضعیف است، دخل و خرج مردم به ویژه کارمندان و بازنشستگان چیزی اضافه نمی کنند، جوانان در ازدواج مشکل دارند، قانون اجرا نمی شود و …. ناراحت بودند.

این در حالی است که همه آنها تا حدودی کمک کننده و همسو با دولت فعلی هستند و اگر این مشکلات وجود دارد مسئولیت هم بر عهده آنهاست و اگر نیست چرا از مشکلات شکایت می کنند؟!

همگی گفتند که برای حل این مشکلات راه حل هایی دارند، اما اشاره ای نکردند که چرا راهکارهای ادعایی را در دولت خود اجرا نکردند یا حداقل آن را برای اجرا مطرح نکردند؟

بگوییم این آقایان قبل از مناظره ها چیزی نگفتند که ما هر روز در مسیر پیشرفت و صعود به قله های جدید هستیم!

در واقع کسانی که می گویند می خواهند راه دولت رئیس جمهور را ادامه دهند باید با جسارت به این سوال پاسخ دهند که اگر دولت سیزدهم به وعده های خود مانند تک رقمی شدن تورم و گرفتاری مردم از مشکلاتی که آقایان اشاره کردند عمل نکرد پس چرا؟ ? آنها می خواهند این راه را ادامه دهند و اگر دولت موفق است چرا اینقدر سیاه نمایی می کنند؟!

شاید این افراد در واقع مخالف دولت رئیس جمهور بودند و ما نمی دانستیم!

زیاده روی نیست!

تبلیغات بنری

asriran به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *