به جای طعنه و کنایه برنامه راهگشا به مردم ارائه کنید

تبلیغات بنری


حجت الاسلام محمدتقی رهبر از اعضای فرقه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» با اشاره به مناظره های تلویزیونی کاندیداهای انتخابات گفت: این نامزدهای انتخاباتی به قصد خدمت به نظام و نظام رقابت می کنند. اقتدار مردم. توصیه من به آنها این است که در بحث ها به هیچ وجه یکدیگر را مسخره نکنند. مناظره ها نباید مثل گذشته باشد، زیرا متأسفانه در این برنامه پرطرفدار به یکدیگر فحش می دادند و حرف های عجیب و غریب می زدند.

وی بیان کرد: این مناظره ها با هدف آگاهی بیشتر مردم از تفکر و برنامه های کاندیداهای انتخابات برگزار می شود. به همین دلیل فقط باید سعی کنند برنامه های خود را با جزئیات برای مردم توضیح دهند تا انتخاب نهایی شخصی باشد که از این شرایط عبور کند.

وی افزود: اخلاق در رقابت های انتخاباتی خدشه دار نشود. برای موفقیت، نباید مردم را فراموش کنیم و چنین قول هایی بدهیم و بعد بگوییم: «نمی‌شود» یا «آنها این کار را نمی‌کنند».

به گفته وی، کنایه و تمسخر نامزدهای انتخاباتی به یکدیگر مردم را ناامید می کند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: ایران بر اساس قوانین اسلامی اداره می شود. به همین دلیل ضروری است که نامزدها، مشاوران، حامیان و البته مردم به گونه ای عمل کنند که ایران را الگوی اسلام قرار دهد.

نماینده شورای ایدار گفت: مردم توجه چندانی به این جناح و آن جریان ندارند و فقط می خواهند زندگی، کار، امنیت شغلی و به ویژه معیشت خود را سامان دهند. مردم در چند سال گذشته با مشکلات دردناکی روبرو بوده اند. این اصلا نمی تواند در سیستم ما باشد. به همین دلیل هیچکس حق ندارد به موضوعی جز حل مشکلات جامعه اولویت بدهد.

تقی رهبر خاطرنشان کرد: حکومت نظام اسلامی ایران امانت بزرگ ملت در دست رئیس جمهور است و هر اشتباه و اشتباهی اعم از سهوی یا عمدی در واقع خیانت در امانت محسوب می شود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *