معاون عملیات فرماندهی انتظامی منطقه اصفهان گفت: در 9 ماهه سال 1403، 14 درصد تماس های دریافتی به سامانه 110 پلیس Police منطقه مربوط به نزاع و درگیری و 18 درصد تصادف بوده است.
سرهنگ مهردودی فراشی معاون عملیات انتظامی منطقه اصفهان گفت: در نهمین ماه سال 1403 بیش از 3 میلیون و 362 هزار نفر از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 مراجعه کردند که نسبت به دوره قبل 6 درصد افزایش داشته است. سالی که نشان از اعتماد مردم به مسئولان خود به نیروی انتظامی و ارائه خدمات خوب و مضاعف به شهروندان دارد.
وی ادامه داد: 14 درصد تماس های دریافتی با سامانه 110 پلیس منطقه در این مدت مربوط به نزاع و درگیری، 18 درصد تصادف، 7 درصد سرقت، 9 درصد مزاحمت، 2 درصد خرید و فروش و مصرف مواد مخدر بوده است. 2 درصد به سایبری یک 10 درصد جرایم اقتصادی و 47 درصد سایر جرایم است.
فراشی رضایت 98 درصدی مردم از فعالیت پلیس 110 را اعلام کرد و گفت: میزان رضایت مردم در نظارت بر تماس با شهروندان با مولفه هایی مانند حضور به موقع پلیس در جرم سنجیده می شود. صحنه، نحوه و رفتار افسر پلیس.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان است، افزایش تماس مردم با این مرکز حکایت از اعتماد بالای مردم به خادمان خود به فرماندهی انتظامی دارد.