بینگ ایکس برای کجاست؟

بینگ ایکس برای کجاست؟

تبلیغات بنری


آیا می دانید bingx که یکی از مطمئن ترین صرافی های ارزهای دیجیتال است، برای اولین بار از کجا راه اندازی شد؟ امروزه BingX کاربران زیادی در کشورهای مختلف دارد و به عنوان یکی از مقاصد اصلی تجارت ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می شود. اما به نظر شما موسس این بورس کیست و از کجا شروع شد؟ در این مقاله تصمیم گرفتیم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه و مکان راه اندازی Bingx برای اولین بار در اختیار شما قرار دهیم.

بینگ ایکس کجاست؟

جاش لو، موسس تبادل پینگکس در سال 2018، این صرافی در سنگاپور راه اندازی شد. اما امروزه صرافی او نه تنها در این کشور بلکه در سراسر جهان هزاران کاربر فعال دارد. به دنبال پیشرفت به دست آمده توسط این پلت فرم، شعب فیزیکی آن علاوه بر سنگاپور در آمریکای شمالی، امارات متحده عربی، کانادا، تایوان، هنگ کنگ و سایر کشورهای بزرگ تاسیس شد. تعداد کاربران ماهانه آن بیش از یک میلیون نفر است و بیش از 350 ارز دیجیتال در این پلتفرم خرید و فروش می شود. یکی از جالب ترین نکات در مورد bingx به عنوان یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال این است که شما همچنین می توانید به بازارهای معاملاتی مختلف مانند سهام، شاخص ها و فارکس دسترسی داشته باشید. این خدمات در اکثر پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال در دسترس نیستند. به همین دلیل این صرافی در مقایسه با سایر پلتفرم های معاملاتی در بین کاربران محبوبیت بیشتری دارد.

ارائه خدمات تبادل بینگ ایکس

این پلتفرم برای تجارت ارزهای دیجیتال یا تبدیل آنها به ارزهای فیات راه اندازی شده است و معامله گران معمولاً به صورت مجازی و آنلاین روی آن کار می کنند. البته Bingex به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های دنیا، امکانات و خدمات مختلفی را ارائه می دهد. به همین دلیل، اکثر کاربران در بازار ارزهای دیجیتال تمایل به استفاده از این صرافی دارند. برخی از خدمات قابل توجه این صرافی برای کاربران عبارتند از:

توانایی انجام معاملات فوری

خرید و فروش 250 توکن یکی از امکاناتی است که BingX به کاربران خود ارائه می دهد. از طریق این پلتفرم، فعالان ارزهای دیجیتال می توانند توکن های مختلف را به صورت تکی یا جفت خریداری کنند. این نوع معاملات، معاملات نقطه ای نامیده می شود و گزینه خوبی برای معامله گران تازه کار است. زیرا معاملات نقدی نسبت به سایر روش ها ساده تر بوده و معاملات بر اساس قیمت روز بازار انجام می شود.

امکان انجام معاملات آتی در BingX

انجام دادن معاملات آتی و سایر خدمات پینگکس آنها به جرثقیل مربوط می شوند. به این ترتیب، معامله‌گران در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند حتی زمانی که قیمت‌ها کاهش می‌یابد، سود قابل توجهی داشته باشند.

امکان اتصال به پیشنهاد معاملاتی

امکان اتصال به وب سایت TradingView، انجام تراکنش های ارز دیجیتال و مدیریت تراکنش ها نیز توسط BingX ارائه شده است.

توانایی تجارت کپی

یکی از سودآورترین استراتژی های معاملاتی، تجارت کپی است. در این استراتژی، معامله‌گران با بررسی سابقه سایر معامله‌گران و پیوند دادن حساب‌هایشان به آن‌ها، اطلاعات مفیدی را برای معامله در این حوزه جمع‌آوری می‌کنند. حتی امکان سفارشی کردن معاملات کپی با توجه به اولویت ها و تحمل ریسک وجود دارد. در واقع از این طریق می توانید تصمیم بگیرید که چه مقدار سرمایه را می خواهید با یک معامله گر دیگر ترکیب کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از معاملات شما باید به صورت جفتی یا تکی انجام شود. علاوه بر این، ویژگی تجارت کپی صرافی bingx به شما این امکان را می دهد که از معامله خارج شوید و هر زمان که بخواهید این کار را متوقف کنید.

پشتیبانی از زبان های مختلف

این صرافی از بسیاری از زبان ها از جمله انگلیسی، کره ای، چینی، تایلندی و ویتنامی پشتیبانی می کند. البته زبان های ذکر شده تنها زبان هایی نیستند که این سایت صرافی در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع، این موضوع نشان دهنده نگرانی bingx برای نیازهای گسترده کاربران جهانی خود است.

بینگ ایکس برای کجاست؟

آیا ایرانیان می توانند به صرافی Bingex دسترسی داشته باشند؟

خوشبختانه یکی از معدود صرافی های موجود برای کاربران ایرانی که از زبان فارسی پشتیبانی می کند، بینگ است این در حالی است که bingx از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به کاربران ایرانی اجازه می دهد مستقیماً در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند.

تسهیلاتی نیز توسط bingx ارائه شده است تا کاربران ایرانی بتوانند بدون احراز هویت در این صرافی از امکانات آن بهره مند شوند. طبیعتاً در صورت عدم احراز هویت، کاربران با محدودیت هایی مواجه خواهند شد، یعنی محدودیت محدودیت برداشت. در چنین حالتی، یک ایرانی نمی تواند بیش از 50000 دلار یا 50000 تتر در روز برداشت کند.

کارمزد تراکنش مبادله Bing X

یکی از مهم ترین مواردی که کاربران برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال باید به آن توجه کنند، میزان کارمزدی است که صرافی ها دریافت می کنند. صرافی های مختلف درصدی از کل مبلغ را به عنوان کارمزد از حساب کاربر در هنگام انجام تراکنش ها کسر می کنند. هر نوع معامله مبلغ کارمزد خود را دارد. به عنوان مثال، کارمزد معاملات نقطه ای با معاملات آتی متفاوت است. بنابراین به عنوان یک معامله گر باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشید.

در مورد کارمزدهای دریافتی bingx می توان گفت که این پلتفرم کارمزد ثابتی برای تراکنش های آنی ندارد و برای بررسی دقیق کارمزدهای آنی باید به وب سایت این صرافی مراجعه کنید. با این حال، میانگین کارمزدی که این صرافی از سازنده یا سفارش‌دهنده و از تیک‌دار یا گیرنده سفارش برای هر تراکنش نقطه‌ای دریافت می‌کند حدود 0.1 است. همچنین در این پلتفرم میانگین کارمزدهای دریافتی برای معاملات آتی حدود 0.02 درصد برای سازندگان و 0.05 درصد برای شاخص ها است. در معاملات آتی استاندارد، Bing X همچنین 0.045٪ را به عنوان کمیسیون از طرفین دریافت می کند. جالب است بدانید که این پلتفرم هنگام واریز هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. اما برای هر برداشت، معامله گران باید هزینه های مشخص شده را بپردازند. هزینه های تعیین شده توسط bingx بسته به مواردی مانند تراکم شبکه متغیر است و شبکه بلاک چین در تعیین آنها نقش دارد.

بینگ ایکس کجاست؟

Bingx بهترین پلتفرم برای معامله گران ایرانی است

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که Bing X برای اولین بار در کجا عرضه شد. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این مبادله در اصل به سنگاپور باز می گردد. اما بسیاری از شعب فیزیکی آن در کشورهای دیگر ایجاد شده است و حتی کاربران ایرانی نیز می توانند از آنها استفاده کنند. اگر شما نیز قصد انجام معاملات خود را در این پلتفرم دارید، توصیه می کنیم ابتدا آموزش های لازم را فرا گرفته و به آب نپرید. خوشبختانه در حال حاضر منابع فارسی زیادی برای آموزش در رابطه با این تبادل وجود دارد و می توانند شما را راهنمایی کنند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *