مایکل ریختن وسیله نقلیه ای ساخت که از طریق یک سیستم رابط چهار میله ای از حالت رانندگی به حالت پرواز تغییر می کند. یک محرک خطی جمع شونده چرخ ها را می چرخاند و سپرها را در موقعیت پرواز عمودی نگه می دارد.
با توجه به هوش مصنوعی، بدنه اصلی با پانل های فیبر کربن تقویت شده است، در حالی که قطعات مهم باربر از نایلون فیبر کربن سبک وزن برای استحکام و مقاومت در برابر حرارت ساخته شده است.
رشتین در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد نوشت: صدها قطعه پرینت سه بعدی، تغییرات بیشماری طراحی، سختافزار خراب، نرمافزار معیوب و برخی انتخابهای نامشخص برای ساختن چیزی که واقعاً کار میکند، لازم است.
نوآوری دو شکل دارد
چیزی که الهام بخش این پروژه شد، تمایل به ترکیب دو تا از ساخته های قبلی او، یک ماشین RC و یک کوادکوپتر بود. یک بررسی آنلاین سریع توسط Rechtin نشان داد که تنها چند دانشگاه طرحهای مشابهی را انجام دادهاند، چالشی منحصربهفرد که نیازمند تفکر نوآورانه است.
این پروژه با یک برنامه طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) به نام Onshape شروع شد. این برنامه به طراح اجازه می دهد تا ایده ها را ترسیم کند، سیستم های اتصال را آزمایش کند و از کارکرد مکانیزم سوئیچینگ اطمینان حاصل کند.
به گفته رایشتن، چالش برانگیزترین جنبه طراحی، توسعه یک سیستم داک بود که می توانست وسیله نقلیه را بین حالت رانندگی و پرواز تبدیل کند.
در حالت رانندگی، سیستم اتصال، چرخ ها و مسیرها را عمود بر زمین نگه می دارد. محرک های خطی برای حالت پرواز روتورها را در راستای زمین می چرخانند. ایجاد یک مدل دو بعدی در اوایل فرآیند طراحی به بهینه سازی این مکانیسم پیچیده کمک کرد.
ریشتین تأیید می کند که پس از ساعت ها کار و خلاقیت، این طرح به یک مدل سه بعدی کاربردی و آماده برای ساخت تبدیل شده است.
مواد را بهبود بخشید
این خودرو عمدتاً با استفاده از قطعات پرینت سه بعدی ساخته شد و بیش از 100 قطعه با استفاده از پرینترهای X1 Carbon و P1S آزمایشگاه Bamboo Labs ساخته شد.
برخی از قطعات از فیبر کربن و نایلون ساخته شده اند، ماده ای سبک و قوی با روکش براق برای استحکام و دوام. برای اجزای کم اهمیت تر، از نخ های مات استفاده شد.
این خودرو همچنین از قطعات غیر چاپی مانند پانل های جانبی فیبر کربن استفاده می کند. این صفحات برای استحکام و زیبایی بدن ضروری هستند.
سیستم تغییر شکل در طول آزمایش عملکرد خوبی داشت و حرکت استثنایی در حالت مخزن مشاهده شد. با این حال، از آنجایی که کوادکوپتر بیش از 7.2 پوند (3.3 کیلوگرم) وزن دارد، آزمایشات اولیه پرواز مشکلاتی را در مورد وزن و نیروی محرکه نشان داد.
به گفته Rechtin، طراحی مجدد اجزای سنگین و پالایش مواد برای کاهش وزن از جمله تغییرات پیشنهادی است.