تلویزیون اجتماع حامیان حجاب را هم پخش کرد و هم پخش نکرد!

تبلیغات بنری


بهارین نوشت: شبکه اول سیما (تلویزیون دولتی و اختصاصی ایران) در بعدازظهر شنبه 13 مرداد 1403 اقدام یا ترفند جالبی برای پخش تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی انجام داد.

ترفند از این قرار است: تلویزیون به طور همزمان کلیپی ضبط شده توسط گلزار شهدای اصفهان به مناسبت سالگرد عملیات محرم را در قاب بزرگ با صدا، در کنار و در قاب کوچک بدون صدا و از یک پخش می کند. مسافت، پوشش کنسرت استادیوم آزادی. در حالی که اولی می توانست در زمان دیگری پخش شود (چون زنده و زنده نیست) و هر برنامه دیگری اگر پخش می شد با انتقاد مواجه می شد چرا تحت الشعاع برنامه ای ارزشمند قرار گرفت اما به سراغ شهدا رفتند. ، جنگ و رزمندگان و از شر این انتقادات خلاص شد.

همانطور که در تصویر تلویزیون مشخص است طبقه دوم ورزشگاه آزادی خالی است و صدای جامعه بانوان پخش نمی شود. همچنین قابل ذکر است که در جلسه بانوان که با عنوان «دختران انقلاب» برگزار شد، یکی از مجریان میکروفن در دست داشت و تریبون به یکی از «دختران انقلاب» داده نشد. اگرچه مشخص نیست مجری در حال خواندن ترانه یا نوحه بوده و یا به صورت احساسی شعاری را تکرار می کند یا از پلیس پروژه لایت حمایت می کند.

در تصویر نیز آقای سید را در حال سخنرانی می بینیم و او در حال حاضر یکی از سخنرانان معروف اصولگرا از جمله خانم منصوره معصومی اصل است که برای تبلیغ سعید جلیلی تلاش زیادی کرد و علناً به سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق فحش داد. جمهوری ایران و همه ارزش های دینی برای رای دادن به نخست وزیری سایه انداخته و البته از خواهران خزعلی خبری نیست (خانم کوبری و خانم انسیه). در آخرین روزهای تصدی معاونت رئیس جمهور) یا همسر و دختر مرحوم سید ابراهیم رئیسی یا در عکس قاب کوچک آنها را نمی بینیم.

این گزارش که ساعت 18:40 و بر اساس تماشای تلویزیون نوشته شده است، حاکی از آن است که شبکه یک سیما گزارش شهدای عملیات محرم را ترجیح داده است که بیش از 1000 تن از شهدای آن در گلزار شهدای اصفهان خفته اند. در زمان پخش زنده مراسم اولی در جعبه بزرگ با صدا و دومی در جعبه کوچک و بی صدا.

حقیقت این است که تجمع زنان طرفدار حجاب اجباری نه در میدان دکتر فاطمی و نه در میدان هفتم تیر تهران مانند سال‌های گذشته، آن را تجمع خانوادگی می‌نامیدند و تبدیل به یک مراسم آیینی می‌شوند که در آن برگزار می‌شود. مردان گشت ارشاد یا پروژه نور مورد تجلیل یا یاد قرار نمی گیرند.

ظرفیت ورزشگاه آزادی 85 هزار صندلی است و از آنجایی که در حال تعمیر است و عرشه فوقانی و بخش‌هایی از طبقه اول به روی بازدیدکنندگان بسته است، می‌توان حدس زد که میزبان 30 تا 40 هزار زن طرفدار نسخه رسمی بوده است. . حجاب.

موضوع حجاب اجباری و برخورد پلیس با زنانی که به طور کامل پوشش های دولتی و منبرهای نماز جمعه را رعایت نمی کنند، سال هاست که در خطبه های نماز جمعه تکرار می شود و می توان حدس زد که ائمه جمعه در این باره چه می گویند.

در عین حال یکی از سخت ترین مناظره های انتخابات اخیر ریاست جمهوری بود و جالب اینجاست که نامزدهای اصولگرا زیر بار این بار نمی رفتند چرا که می دانستند به پایگاه محدود انتخاباتی آنها هم ضربه می زند. فضل سعید جلیلی بحث را به «عمق راهبردی» کشاند و علی رضا زاکانی مسئولیت محافظان حجاب در مترو را نپذیرفت. محمدباقر قالیباف که در مرحله اول شکست خورده بود از دفاع از طرحی که ماه ها در مجلس تحت رهبری او بررسی شده بود خودداری کرد و در عوض 200 متر زمین را با وعده 20 میلیون تومان طلا و سومی به دیگری گفت. . یک میلیارد تومان وام ازدواج و سه نفر از آقای جلیلی حمایت کردند. (هر چند معلوم بود که دل قالیباف با پزشکیان است.

مسعود مزاکیان که تا 4 روز دیگر رسما به عنوان نهمین رئیس جمهوری ایران سوگند یاد می کند و در جریان تبلیغات انتخاباتی به سخنان خود پایبند است، به صراحت گفت پروژه موسوم به نور ما را به تاریکی می کشاند و این یک پروژه است. توهین به زن و مرد طبق عرف ایرانیان و در حالی که به حجاب اعتقاد دارد و دخترش محجبه است، از توسل به زور، استفاده از باتوم و کامیون و ارعاب دختران و زنان برای انتخاب سبک زندگی وی مورد نظر اقلیتی که وزنش در انتخابات بیشتر نمایان شد و صراحتا مورد انتقاد ایشان قرار گرفت، در زمان سهمیه بندی پاییز 1401 جزو نمایندگان معترض بود.

* 19:20: پس از آن برنامه دروس قرآن کریم (شیخ محسن قرائتی) در باکس بزرگ همراه با صدا پخش می شود و جعبه کوچک بی صدا می ماند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *