جوان پزشکیان را تهدید کرد؛ زمان استیضاح فرا رسیده!

تبلیغات بنری


وی افزود: مجلس در ابتدای دولت پزشکیان با اعتماد صددرصدی به همه وزرای پیشنهادی، حسن نیت خود را نشان داد تا دولت بتواند با قوت امور کشور را پیش ببرد، اما به نظر می رسد برخی از وزرا پس از آن فراموش کردند. ” رای اعتماد گرفتند که قرار است در محور وحدت و وفاق کار خود را پیش ببرند.»

بهارین:

روزنامه نگار اصولگرای جوان مسعود مازیکیان وزیر علوم را تهدید به برکناری کرد!

این روزنامه نوشت: طی روزهای اخیر حسین سیمایی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سید بهشید حسینی را به عنوان رئیس دانشگاه هنر ایران منصوب کرد. فردی که مواضع عمومی او بررسی می شود نشان می دهد که چندان در دایره اجماع حرکت نمی کند. بر اساس آنچه رسانه ها درباره سید باشید حسینی نوشته اند، پست هایی که وی در فضای مجازی منتشر کرده نشان می دهد که الحسینی یکی از فعالان فتنه 88 بوده و به این موضوع افتخار می کند.

این روزنامه افزود: مجلس در ابتدای دولت پزشکیان با اعطای اعتماد به تمام وزرای پیشنهادی صددرصد حسن نیت خود را نشان داد تا دولت بتواند با قوت امور کشور را پیش ببرد، اما به نظر می رسید برخی از وزرا پس از دریافت رای، فراموش کردند که اعتماد کنند که قرار بود کارشان را بر روی یک محور انجام دهند. بنابراین دیگر نمی توان مجلس را مقصر دانست که می خواهد از ابزار قانونی خود برای نظارت بر عملکرد وزرای دولت استفاده کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *