خرید جدید پرسپولیس لو رفت

تبلیغات بنری

بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، پس از جلسه امروز (دوشنبه) مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری و معاونت صدور مجوز باشگاه ها، در خصوص درج بند فسخ قرارداد مهدی لیموچی با باشگاه آلومینیوم اراک، گفت: آخرین یک یا دو مورد خطایی را ارائه کردیم که به کمیته انضباطی هم ارائه شد .

وی در خصوص دلیل بند فوق در قرارداد لیموچی خاطرنشان کرد: زمانی که این بازیکن برای امضای قرارداد آمد موضوع به اندازه امروز مهم نبود و گفتند بند فسخ در قراردادش بگذارند تا اگر او امضا کرد، او بازیکن خوبی نخواهد بود و ما از شر او خلاص خواهیم شد! لیموچی بازیکن خوبی بود و به تیم ملی دعوت شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره وضعیت پرسپولیس در مسیر قرارداد با لیموچی گفت: باشگاه پرسپولیس طبق قانون پیگیر موضوع است و اولویت ما با انتقال این بازیکن است. لیموچی بازیکن مهمی است و دوست دارد با پرسپولیس قرارداد ببندد اما هنوز قطعی نشده است. من و مدیرعامل پرسپولیس در تماس هستیم و هیات مدیره باید این موضوع را تایید کند.

راجیان در خصوص رضایت باشگاه آلومینیوم از انتقال لیموچی به پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید رضایت باشگاه آلومینیوم را جلب کند. مبلغ پیشنهادی ما برای این انتقال برابر با مبلغی است که بازیکن استقلال خوزستان (جواد آقایی پور) به سپاهان رفت. البته هنوز چیزی نهایی نشده است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود مجتبی حسینی از رفتن بازیکنان آلومینیوم ناراضی است، توضیح داد: کی شکایت کرد؟ هنر مربی مثل حسینی تولید و کمک به فوتبال سالم باشگاهی است و چهار باشگاه بزرگ به دنبال چنین مربی ای هستند. به جز تراکتور، سایر باشگاه ها به دنبال جذب مجتبی حسینی هستند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *