خسارت ۳۰ میلیاردی بیرانوند به پرسپولیس!

تبلیغات بنری

خبرگزاری ایرنا نوشت: دو سه هفته پیش علیرضا بایرانوند تصمیم به فسخ قراردادش با پرسپولیس گرفت. او با تکیه بر بند قراردادش این کار را انجام داد و حالا شکاف عمیقی بین تیم ملی بزرگسالان و پرسپولیس به وجود آمده است. در همین زمینه اخبار مختلفی از جانشین احتمالی برانوند در پرسپولیس به گوش می رسد.

از سوی دیگر برخی بر این باورند که بیرانوند ممکن است در آخرین لحظات به پرسپولیس برگردد و این بار با قراردادی جدید در این تیم حضور داشته باشد. هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است.

با این حال مدیران پرسپولیس هم دست نخورده ننشستند و در روزهای اخیر با چند دروازه بان مذاکره کرده اند. از جمله محمدرضا اخباری 32 ساله که فصل گذشته دروازه بان گل گهر بود. اخباری که سابقه حضور پرباری در تیم ملی و همچنین کاپیتانی تراکتورسازی را دارد، یک فصل دیگر با گل گهر قرارداد دارد. طبیعتاً بندی در قرارداد او وجود دارد که با پرداخت 10 میلیارد تومان می توان آن را برکنار کرد. برخلاف بندهای قرارداد فرشاد احمدزاده و مهدی لیموچی، این بند در فدراسیون فوتبال ثبت شده است و از این نظر مشکلی در اخبار وجود ندارد.

پرسپولیس برای تایید خبر باید 10 میلیارد دلار و برای دستمزد این دروازه بان حدود 20 میلیارد تومان هزینه کند. این یعنی عددی حدود 30 میلیارد تومان. باید دید مدیران پرسپولیس این هزینه را می پذیرند و دروازه بان را به کار می گیرند یا گزینه دیگری را انتخاب می کنند؟ شاید مثل فصل قبل با برانوند به توافق رسیدند و او به پرسپولیس برگشت.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *