خوردن این ۶ میوه خوشمزه به خواب خوب کمک می‌کند!

تبلیغات بنری


بر اساس اطلاعات موجود در فضای مجازی به نقل از هافینگتون پست، بر اساس گزارش سرویس سلامت روان انگلستان (MHUK)، از هر 5 نفر در این کشور 1 نفر به اندازه کافی نمی خوابد و کمبود خواب خوب می تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند کاهش تمرکز و کاهش تمرکز شود. اضطراب افسردگی، قرار گرفتن در معرض بیماری ها و عفونت ها.

به گفته مکس کرستن، کارشناس موسسه پاندا لندن (پاندا)، غذاهایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند خواب بهتر و آرام تری داشته باشید. این به دلیل مزایای فراوان آن مانند خواص ضد التهابی، ملاتونین و پتاسیم است.

میوه هایی که به خواب بهتر کمک می کنند

به گفته کریستین، خوردن یکی از این میوه ها به طور منظم قبل از خواب تفاوت زیادی در کیفیت خواب شما ایجاد می کند:

آناناس

آناناس حاوی بروملین است که دارای خواص ضدالتهابی است که به آرامش عضلات و ایجاد خوابی آرام کمک می کند.

گیلاس

گیلاس، به خصوص گیلاس ترش، می تواند به ویژه برای خواب مفید باشد. این به این دلیل است که منبع طبیعی ملاتونین است، هورمونی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. به گفته کرستن، خوردن گیلاس ترش یا حتی آب گیلاس ترش می تواند به افزایش سطح ملاتونین در بدن کمک کند، که ممکن است منجر به بهبود کیفیت و مدت خواب شود.

موز

به لطف منیزیم و پتاسیم موجود در موز، این میوه می تواند به آرامش عضلات و بهبود خواب کمک کند. کرستن می افزاید: “هر چیزی که حاوی منیزیم باشد می تواند آرامش را تقویت کند. بهترین چیز در مورد خوردن موز قبل از خواب تریپتوفان موجود در آن است که می تواند باعث خواب آلودگی شود و به خواب عمیق و آرام کمک کند.”

کیوی

در مورد سروتونین، کیوی سطوح بالاتری از سروتونین را تشویق می‌کند و برای استفاده قبل از خواب ایده‌آل است. به این دلیل که آرامش بیشتری خواهید داشت و به لطف ویتامین C موجود در کیوی، کیفیت و مدت خواب شما نیز بهبود می یابد.

نارنجی

کرستن می‌گوید، به‌طور طبیعی، پرتقال منبع عالی ویتامین C نیز هست. قندهای طبیعی موجود در پرتقال می‌تواند انرژی ملایمی را در طول روز افزایش دهد و ممکن است خلق و خوی شما را بهبود بخشد و آرام شدن را قبل از خواب برای شما آسان‌تر کند.

سیب

سیب حاوی فیبر و قندهای طبیعی است که سطح قند خون را تثبیت می کند. این به جلوگیری از بیدار شدن در شب و همچنین بهبود خلق و خوی کلی کمک می کند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *