دختران ایرانی کولاک کردند

تبلیغات بنری

اسنا نوشت: تیم تکواندو بانوان ایران در فینال جام جهانی کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک مقابل مراکش به پیروزی رسید و برای اولین بار قهرمان این مسابقات شد.

در رده دختران این رقابت ها با حضور مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و شهر میزبان شانشون ادامه یافت که تیم بانوان ایران توانست برای اولین بار قهرمان شود.

تیم ایران در اولین دیدار با ترکیب یلدا، ولی نژاد، مهلا مومن زاده و ملیکا میرحسینی به مصاف کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی رفت و در یک بازی شگفت انگیز و جذاب به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. بانوان ایران در دو راند با امتیازهای 175 بر 155 و 155 بر 135 (امتیازات تیمی محسوب می شود) با قاطعیت مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند.

به گفته فاطمه صفرپور، تیم ایران در فینال با یک تغییر به مصاف مراکش رفت. ساغر مرادی جایگزین مهلا مومن زاده شد و در دیدار با ولی نژاد و میرحسینی با نتیجه (180-175 ایران / 145-120 مراکش / 145-79 ایران) پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم ملی ایران برای اولین بار بدون حضور ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده نمایندگان المپیکی خود به جام قهرمانی دست یافت.

تیم مردان ایران روز گذشته قهرمان این مسابقات شد. رقابت‌های میکس‌بخش نیز فردا چهارشنبه برگزار می‌شود که تیم ایران در مرحله اول استراحت می‌کند و برای جواز حضور در فینال به مصاف برنده چین و کره جنوبی می‌رود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *