درخواست بارسلونا از تیم ملی اسپانیا؛ یامال را بازی ندهید!

تبلیغات بنری


مدیران بارسلونا در پی ترس از دست دادن ستاره جوان خود از کادر فنی تیم ملی اسپانیا خواستند که از او در بازی بعدی لاروخا در لیگ ملت های اسپانیا استفاده نکنند.

بهارین:

مصدومیت بازیکنان در اردوی تیم ملی و خانه نشینی آنها برای تیم های باشگاهی همیشه یک کابوس بوده است. به خصوص اگر این بازیکنان جزو بازیکنان کلیدی تیم های باشگاهی خود باشند. این در حالی است که هم تیمی های برتر همیشه آسیب بیشتری می دیدند، چون بازیکنان ملی پوش بیشتری داشتند. یکی از آنها بارسلونا است که این روزها نگران از دست دادن لمینه یامال است.

یامال در آخرین دیدار تیم ملی اسپانیا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به مصاف دانمارک رفت و بیش از همه هم تیمی هایش در معرض خطا و برخورد قرار گرفت. اگرچه هیچ یک از این برخوردها منجر به مصدومیت شدید بازیکن بارسلونا نشد، اما او در دقیقه سوم از وقت های تلف شده نیمه دوم زمین را ترک کرد. در پایان این دیدار عکس هایی منتشر شد که نشان می داد یامال لنگان لنگان از ورزشگاه مورسیا خارج می شود.

این موضوع باعث نگرانی مسئولان باشگاه بارسلونا شد و در مکاتبه با فدراسیون فوتبال اسپانیا ضمن هشدار نسبت به احتمال مصدومیت ستاره جوان خود، خواستار عدم حضور یامال در بازی رفت در ورزشگاه چهارم شدند. هفته آینده لیگ ملت های یوفا عصر سه شنبه مقابل صربستان.

بارسلونا هفته آینده و با از سرگیری رقابت های باشگاهی، ابتدا روز یکشنبه در لیگ اسپانیا در خانه با سویا به مصاف هم می رود و سه روز بعد در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می رود. باخت یامال به این دو تیم می تواند شانس تیم کاتالان را برای کسب نتیجه مطلوب کاهش دهد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *