رقیب «ایکس» اسباب بازی فروش شد+ عکس

تبلیغات بنری


بهارین:

شبکه اجتماعی Mastodon، رقیب غیرمتمرکز X (توئیتر سابق)، فروش محصولات خود را در قالب عروسک‌های ماستودون شایان ستایش و صیقلی برای تامین بودجه توسعه خود آغاز کرده است.

پس از یک نظرسنجی نشان داد که بیش از 6700 کاربر ماستودون مایل به خرید محصولات این شرکت هستند، این شرکت سال گذشته اعلام کرد که تلاش‌های توسعه را از طریق فروش محصول تامین می‌کند. مدت کوتاهی پس از آن، Mastodon یک نسخه بتا از محصول شبیه لیوان را منتشر کرد که به سرعت فروخته شد. در حال حاضر، عروسک ماستودون جلا داده شده با قیمت 45 دلار در دسترس است. این محصولات در حال حاضر فقط در اتحادیه اروپا موجود است و ارسال به ایالات متحده به دلیل طوفان های اخیر با تاخیر مواجه شده است.

چند ساعت پس از عرضه، ماستودون 176 عروسک فروخت و تا پایان روز این شرکت 200 عروسک فروخت.

به گفته TechCrunch، تصور اینکه چگونه این شبکه اجتماعی کوچک می تواند پول کافی برای رقابت با غول هایی مانند X را جمع آوری کند، دشوار است.

این نام که از یک نژاد منقرض شده ماموت گرفته شده است، از بسیاری جهات، هم از طریق هشتگ و هم از طریق بحث های سیاسی، شبیه به Mastodon X است. اما در حالی که X و فیس بوک توسط یک شرکت اداره می شوند، Mastodon بر روی هزاران سرور رایانه نصب شده و توسط مدیران داوطلب اجرا می شود که سیستم های خود را در یک کنسرسیوم جمع می کنند. مردم در سرورهای خود، سرورهای Mastodon یا با کاربران روی سرورهای دیگر در این شبکه رو به رشد، پست ها و پیوندها را مبادله می کنند. Mastodon حاصل تلاش یک برنامه نویس جوان آلمانی به نام یوجین راشکو است و تولد این پلتفرم نتیجه تمایل راشکوف به ایجاد فضای عمومی خارج از کنترل یک موسسه بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *