سامسونگ از اپل سبقت گرفت؛ هوش مصنوعی در انگشت شما!

تبلیغات بنری


بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، هفته گذشته این شرکت کره ای رسما از حلقه گلکسی رونمایی کرد، جواهری هوشمند که اولین بار در ژانویه معرفی شد. در حالی که مدل‌های حلقه‌های تیتانیوم مشکی، نقره‌ای و طلایی به‌طور فریبنده‌ای ساده به نظر می‌رسند، اما نشان‌دهنده جدیدترین دستگاه‌های سامسونگ برای به رخ کشیدن Galaxy AI هستند، جایگزین جسورانه‌ای برای پلتفرم هوش مصنوعی اپل که در ژوئن معرفی شد.

به گفته سامسونگ، حلقه هوشمند Galaxy Ring با در نظر گرفتن سلامت و تندرستی طراحی شده است. این شرکت می‌گوید طراحی آن دارای چندین شاخص حیاتی است که هوش مصنوعی می‌تواند از آنها برای ایجاد درک جامع‌تری از خود به کاربران استفاده کند.

به عنوان مثال، یک ویژگی جدید به نام Energy Score با هدف ارائه یک نمای کلی از سلامت کلی بر اساس ارزیابی دستگاه از هفت معیار سلامت مانند خواب، ضربان قلب و فعالیت است.

از دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌توان به «نکات بهداشتی» اشاره کرد که هدف آن ارائه توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در مورد اقداماتی است که می‌توانند برای بهبود سلامت خود بر اساس امتیاز انرژی خود انجام دهند. یک الگوریتم AI سفارشی نیز برای بررسی و بهبود کیفیت خواب طراحی شده است.

هرچه Galaxy AI بتواند اطلاعات بیشتری درباره کاربر بیاموزد، اطلاعات بیشتری برای بهبود خدمات ارائه شده به کاربر خواهد داشت.

در سناریوی ایده‌آل سامسونگ، این بدان معناست که کاربری با گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و حلقه هوشمند باید تجربه بهتری از هوش مصنوعی گلکسی نسبت به شخصی که فقط یک دستگاه دارد داشته باشد. با این حال، سامسونگ اولین کسی نیست که به مهمانی حلقه های هوشمند می پیوندد.

به عنوان مثال، شرکت فنلاندی Oura از سال 2015 انگشتر هوشمند خود را به فروش می رساند.

سامسونگ می‌گوید کاربران می‌توانند 24/7 از این حلقه هوشمند استفاده کنند، چه در حال خواب، چه در حال دوش گرفتن یا شنا باشند. سامسونگ می گوید باتری آن تا هفت روز دوام می آورد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *