سایپا از این خودرو جدید رونمایی کرد +عکس

سایپا از این خودرو جدید رونمایی کرد +عکس

تبلیغات بنری


پارچین خودرو نوشت: اطلس آپشنال نمونه ای از جدیدترین هاچ بک گروه خودروسازی سایپا است که سایپایدک نسخه اولیه این خودروی آپشنال را با افزودن حدود 13 آپشن و ویژگی جدید و سفارشی برای آن عرضه کرد.

اگرچه نمایشگاه قطعات خودرو یکی از نمایشگاه هایی است که معمولاً برای عموم جذابیت چندانی ندارد، اما در نمایشگاه قطعات خودرو 1403، گروه خودروسازی سایپا در کنار داشتن زنجیره تامین خاص خود، نسخه جدیدی از اطلس آپشنال را معرفی و به نمایش گذاشت. .

در این دور از نمایشگاه لوازم یدکی خودرو تهران که از تاریخ 9 خرداد لغایت 1 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، گروه خودروسازی سایپا با حضور در سالن 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران، ضمن اینکه دستاوردها و قابلیت های خود را به عنوان نمونه ای از آخرین پروژه های خود در زمینه قطعه سازی به نمایش می گذارد.

اطلسی که سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش عموم درآمد، در تیپ 1 و 2 با چهار نوع تجهیزات G و S دستی و L و E اتوماتیک CVT در بازار عرضه می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه سایپا، تیپ های E و G نسخه های اختیاری اطلس خواهند بود و تیپ های L و S با حداقل آپشن به خریداران تحویل داده می شوند.

اما در نسخه جدید این خودرو که در نوزدهمین نمایشگاه لوازم یدکی تهران به نمایش درآمد، شاهد امکانات و آپشن های بیشتری نسبت به سایر نسخه های اطلس هستیم. آپشن هایی که قطعا ارزش خرید این خودرو را افزایش می دهد.

سایپا از این خودرو جدید رونمایی کرد +عکس

ویژگی های اختیاری اطلس
از مهمترین ویژگی های آپشن اطلس که در طراحی بیرونی و بدنه این خودرو به چشم می خورد می توان به درب عقب برقی، سیستم ضد سرقت ماهواره ای آنلاین (ردیاب)، دوربین ثبت رویدادها، شیشه جلوی خورشیدی، شیشه های جانبی دودی، جلوپنجره با رنگ جدید و ست دسته از جنس استیل اما در طراحی داخلی کابین باید به گرمکن صندلی با فناوری نانو، کنسول وسط، تودوزی جدید، چرم کوبایی، داشبورد و فرمان، سقف و ستون اشاره کرد. با روکش جیر.

قابل ذکر است که تغییرات نسخه جدید اطلس تنها محدود به آپشن ها و امکانات بوده و تغییری در بعد فنی این خودرو ایجاد نشده است چرا که سایپا اطلس در تمامی مدل ها با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی کار می کند. موتور موتور این موتور M15 GSI نام دارد که می تواند در مجموع قدرت 90 اسب بخار و 137 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *