سقف دستمزد ستاره‌های استقلال را فراری می‌دهد؟

تبلیغات بنری

اسنا نوشت: مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال تصمیم گرفتند برای دستمزد بازیکنان خود حداکثر سقف تعیین کنند.

استقلال هفته گذشته با تمدید قرارداد آرمن صحرابیان و ابوالفضل جلالی رسما فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد.

هواداران استقلال در هفته های اخیر نگران ادامه یا قطع همکاری با جواد نکونام به عنوان سرمربی بودند و همچنین نگران وضعیت بازیکنان فصل گذشته هستند.

یکی از بازیکنانی که در روزهای اخیر نامش زیاد مطرح شده روزبه چشمه است که وضعیت ادامه همکاری او با آبی بوکان مشخص نیست.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از خبرنگار ایسنا، باشگاه چشمه به دلیل عدم دریافت بدهی های سررسید هنوز با باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسیده است و همچنین منتظر تعیین تکلیف تیم و بقیه بازیکنان است. . .

در همین راستا، هلدینگ خلیج فارس با عنوان مالک باشگاه استقلال، شرایطی را برای سه بازیکن فصل گذشته این تیم در نظر گرفت تا در همین چارچوب قراردادشان را تمدید کنند.

شرکت هلدینگ خلیج فارس برای دستمزد بازیکنان استقلال در فصل 1403-1403 سقف 30 میلیارد تومانی تعیین کرد که به این معناست که هیچ بازیکنی بیش از این مبلغ را به عنوان مبنای قرارداد دریافت نخواهد کرد. به همین دلیل مدیران باشگاه استقلال این را حداکثر دستمزد سه بازیکن خود یعنی روزبی چسمه، صالح حردانی و مهرداد محمدی می دانند و قرارداد بقیه بازیکنان را کمتر از 30 میلیارد تومان می دانند.

با این حال اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا دو بازیکن دیگر به جز چسمه با وجود پیشنهادات نقل و انتقالاتی که دریافت می کنند، حاضر به ادامه کار برای استقلال خواهند بود یا خیر. البته خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد 40 میلیارد تومانی مهرداد محمدی با استقلال به گوش می رسد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *