سپاهان با اختلاف به فینال رسید. مبارزه شدید و پرتاب بطری توسط ماساژور! (+عکس)

سپاهان با اختلاف به فینال رسید.  مبارزه شدید و پرتاب بطری توسط ماساژور!  (+عکس)

تبلیغات بنری


بعد از سوت پایان بازی سپاهان و گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی شاهد درگیری گسترده و البته رفتار نامناسب ماساژور سپاهان بودید!

به گزارش وبسایت “ورزش”، سوت پایان بازی به صدا درآمد. سپاهان پس از 11 سال دوباره توانست به فینال جام خوله برسد و این نقطه عطفی در تاریخ باشگاه اصفهانی بود که توانست پس از مدت ها بار دیگر در آستانه قهرمانی جام خوله قرار گیرد. زمان و امید به پنجمین قهرمانی در دومین رقابت مهم فوتبال ایران.

در حالی که بازیکنان سپاهان از رسیدن به فینال تشکر می کردند و یکدیگر را در آغوش می گرفتند و از طرفی گل گهر نمی خواستند از زمین بلند شوند، ناگهان کارگردان تلویزیونی مسابقه به سناریوی درگیری عجیبی رسید. جایی که یکی از اعضای تیم فوتبال سپاهان (ماساژور تیم) از جایی که تعداد بازیکنان ثبت نام شده زیاد بود فرار می کرد و سرعتش در فرار از دست بازیکنان ثبت نام شده که با وجود خستگی شروع به رسیدن و چنگ زدن و ایجاد صحنه های عجیب کردند. و نتوانست تعادل خود را کنترل کند و مقابل نیمکت سپاهان به شدت به زمین برخورد کرد.

سپاهان با اختلاف به فینال رسید.  مبارزه شدید و پرتاب بطری توسط ماساژور!  (+عکس)

در همان زمان بازیکنان عصبانی تیم گل جوهر به رهبری علی علیزاده به سراغ این فرد رفتند که وساطت اعضای دو تیم مانع از ادامه درگیری شد.

دقایقی پس از پایان بازی، کلیپی از درگیری بین اعضای دو تیم پخش شد که در آن شاهد پرتاب بطری توسط ماساژور سپاهان هستیم که به شدت به صورت علی علیزاده برخورد می کند.

سپاهان با اختلاف به فینال رسید.  مبارزه شدید و پرتاب بطری توسط ماساژور!  (+عکس)

در این لحظه مدیر تلویزیون ادامه تصاویر را رها کرد اما گزارشگر ورزشی در ورزشگاه نقش جهان گفت این پایان درگیری نیست و برخی از اعضای دو تیم در رختکن به درگیری ادامه دادند. .

شکی نیست که کمیته انضباطی به این موضوع ورود خواهد کرد و باید دید در این جنجال و عاملان آن به ویژه ماساژور سپاهان که در درگیری شرکت کرده چه جرایمی در نظر گرفته می شود.

تبلیغات بنری

asriran به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *