شاسی‌بلند چینی به ایران می‌آید +تصاویر

شاسی‌بلند چینی به ایران می‌آید +تصاویر

تبلیغات بنری


خبرآنلاین نوشت: وویا برند جدید دانگ فنگ موتور است که در سال 2018 تاسیس شد و اولین مدل آن یک SUV آزاد چرخ بود که در کارخانه ووهان مونتاژ شد. امروزه وویا خودروهای خود را در چین و خارج از کشور به فروش می رساند. طیف محصولات این شرکت شامل سه مدل کراس اوور رایگان، مینی ون رویایی و سدان پاسشن می باشد. این شرکت اخیرا نوع جدیدی از شاسی بلند آزاد را با نام 318 عرضه کرده است. سروش دیزل هر سه مدل این شرکت را وارد بازار ایران خواهد کرد.

کراس اوور Viaya Free 318 EREV از دانگ فنگ با قیمت اولیه 31550 دلار آمریکا (معادل یک میلیارد و 860 میلیون تومان) وارد بازار چین شد. ویژگی اصلی این خودرو باتری 43 کیلووات ساعتی است که برای 318 کیلومتر در حالت برقی (بر اساس CLTC) مناسب است. Voya ادعا می کند که Free EREV طولانی ترین برد الکتریکی را دارد. مدل بالا سیستم تعلیق بادی و چهار چرخ متحرک با قدرت 483 اسب بخار را ارائه می دهد.

شاسی‌بلند چینی به ایران می‌آید +تصاویر

از نظر ظاهری، جلوپنجره مشکی کشیده، سپر جلوی اسپرت با ورودی‌های هوای عمودی و چراغ‌های جلو که با نوار LED متصل شده‌اند، دیده می‌شود. در نمای عقب یک اسپویلر اسپرت در کنار دیفیوزر جذاب دیده می شود.

SUV های چینی به ایران می آیند + عکس

در داخل، Voyah Free 318 همان مدل 2023 است که داشبورد خودرو از سه صفحه نمایش متصل است. علاوه بر این، یک فرمان سه پره D شکل با شیفتر نصب شده بر روی ستون فرمان وجود دارد. کنسول وسط این SUV دارای دو پد شارژ بی سیم و دو جا لیوانی است. یکی دیگر از ویژگی های Voya Free قابلیت کنترل صوتی پیشرفته است.

SUV های چینی به ایران می آیند + عکس

مدل پایه این خودرو شامل یک موتور الکتریکی در محور عقب با حداکثر قدرت 268 اسب بخار و گشتاور 410 نیوتن متر است. این مدل می تواند شتاب 0 تا 100 را در 7.6 ثانیه طی کند. باتری NMC سه گانه CATL این موتور الکتریکی را تامین می کند. ظرفیت این باتری به 43 کیلووات ساعت می رسد و برای برد تا 318 کیلومتر (CLTC) مناسب است. در زیر کاپوت، Free 318 دارای یک موتور 1.5 لیتری بنزینی است که باتری را تغذیه می کند. برد کلی آن به 1458 کیلومتر می رسد.

SUV های چینی به ایران می آیند + عکس

مدل برتر Voyah Free 318 دارای دو موتور چهار چرخ متحرک و 483 اسب بخار قدرت است. این نسخه می تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. باتری مشابه مدل پایین تر است اما به دلیل مصرف انرژی بیشتر برد آن کمتر است. برد کلی آن به 1357 کیلومتر می رسد. این مدل دارای سیستم تعلیق بادی نیز می باشد. به لطف این ویژگی، راننده می تواند فاصله از زمین را تا 100 میلی متر افزایش دهد.

Voyah Free 318 دارای دو سطح تریم است. قیمت نسخه پایه 31550 دلار (معادل یک میلیارد و 860 میلیون تومان) و قیمت نسخه دوم 36800 دلار (معادل دو میلیارد و 170 میلیون تومان) است.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *