شبکه نمایش خانگی با این سریال‌ها به استقبال تابستان می‌رود +تصاویر

شبکه نمایش خانگی با این سریال‌ها به استقبال تابستان می‌رود +تصاویر

تبلیغات بنری


الهمشهری آنلاین نوشت: اولین قسمت از فصل سوم سریال ذوب کاری هفته گذشته پخش شد و هرکس دو فصل از این سریال را تماشا کرد توانست فصل جدید این سریال را شروع کند. اما به زودی سریال دیگری از این شبکه منتشر خواهد شد.

این سریال ها از کارگردانان مطرحی چون کمال تبریزی و حسن فتحی و همچنین کارگردانان جدید هستند و باید دید چه تعداد مخاطب جذب خواهند کرد.

داریوش، هادی هگزی فرار کردند
تیزر سریال داریوش به کارگردانی و بازی هادی خزجی فر چندی پیش از شبکه نمایش خانگی پخش شد. تهیه کننده این سریال نوید محمودی است و در کنار سحر دلچاهی، علی مصطفی و محسن قصابیان بازیگران این سریال هستند.

از جمله مهرداد صدقیان، علی رضا کمالی و زیلی شاهی. در خلاصه این سریال آمده است: بهرام با داریوش که سال ها در ترکیه زندگی می کند تماس می گیرد و به او می گوید که از خانواده مقتول راضی است.

وقتی داریوش به ایران بازمی گردد، بنشاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پنهان کرده بود با او روبرو می شود. داریوش در این مسیر با چالش هایی روبرو می شود.

هزار و یک شب، مصطفی کیایی
یکی دیگر از سریال هایی که درباره پخش آن از شبکه نمایش خانگی صحبت شده است هزار و یک شب ساخته مصطفی کیایی است. هدی تهرانی، پرویز پرستویی، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، محسن کیایی، بهرام رادان بازیگران این سریال هستند که زمان پخش و داستان آن مشخص نیست.

عزازل، حسن فتحی
حسن فاتحی که این روزها فیلم مست عشق او در حال اکران است، سریالی با عنوان «ازازل» را کارگردانی می‌کند که قرار است از شبکه تلویزیونی خانگی پخش شود. این سریال توسط ابوالحسن داودی شروع شد اما پس از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی سپرده شد و تعدادی از بازیگران آن تغییر کردند. اما کارگردان سریال باز هم تغییر کرد و این بار حسن فتحی که سابقه ساخت سریال های پرمخاطبی چون شهرزاده و جیران را دارد برای این کار انتخاب شد.

اما شرط شروع کار تایید مدیران قبلی بود. در این سریال که گفته می شود یک سریال پلیسی است و در زمان حال می گذرد، پریناز ایزدیار، پیمان معادی، ماریلا زارعی و بابک حمیدیان بازی می کنند. زمان پایان تولید و عرضه عزیزل هنوز مشخص نشده است.

شبکه نمایش خانگی با این سریال‌ها به استقبال تابستان می‌رود +تصاویر

بی احساس، کمال تبریزی
اوایل اسفندماه سال گذشته خبر ساخت سریال «با احساس» به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد. تبریزی پس از ناکامی هایی که در سریال سرزمین کهن تجربه کرد و پخش ناقص آن از تلویزیون، پس از نزدیک به ده سال این سریال را با نام سرمین مداری به تلویزیون عرضه کرد. اما این تنها شکست تبریز نبود.

برنامه طناز یا تاک شو در عید نوروز 1402 از یکی از سکوها پخش شد و پس از شش قسمت از پخش آن به دلیل مشکلاتی که به خصوص در گفت و گو با مازیار لرستانی پیش آمد متوقف و از روی تریبون حذف شد. وی هم اکنون ساخت سریال بال عطفا را بر اساس فیلمنامه امیرعباس پیام و تهیه کنندگی محمد صادق میرکریمی بر عهده دارد. رضا کیانیان، مارلا زری، بهار افشاری، بهار کیان افشار و حامد بهداد بازیگران این سریال هستند.

سووشون، نرگس آبیار
ساخت سوشون بر اساس رمان سوشون اثر سیمین دانشور از سال 1401 در پارک عفیف آباد شیراز و به کارگردانی نرگس آبیار آغاز شد. یک سال بعد تولید «سوچون» به پایان رسید و آماده نمایش شد اما زمان پخش سریال چندین بار تغییر کرد. آخرین مورد مربوط به اسفند ماه گذشته بود که اعلام شد سوشون در عید نوروز وارد شبکه تلویزیونی خانگی می شود، اما این اتفاق نیفتاد و زمان پخش آن هنوز مشخص نیست.

در هر صورت اولین تجربه نرگس آبیار در ساخت سریالی با بازی بهنوش طباطبایی، میلاد کمرم، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی، سه فصل ده قسمتی است و اتفاقات آن در سال های پایانی جنگ جهانی دوم می گذرد. و فضای اجتماعی ایران از سال 1320 تا 1325 معادل است.

شبکه نمایش خانگی با این سریال ها + عکس به استقبال تابستان می رود

بلیط یک طرفه بوریا حیدری
سریال دیگری که در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی است «بلیط رفت و برگشت» به کارگردانی بوریا حیدری است. سریال پلیسی مرموز در ترکیه. علی شادمان، حمید کاملی، مهرداد صدیقیان، امین شرباف و بازیگران زیادی از ترکیه، لبنان و آمریکا از جمله ارکان باتیک کایا و کیدا رمضان در آن بازی کردند. گفتنی است پیمان معادی پیش از این قرار بود در این سریال بازی کند که به دلیل حضور در سریال آوی تهران از این سریال انصراف داد.

شبکه نمایش خانگی با این سریال ها + عکس به استقبال تابستان می رود

بوکر، رضا دادوی
سریال پوکر به کارگردانی رضا دادویی در مرحله تصویربرداری قرار دارد و هنوز تاریخ پخش آن مشخص نشده است. حضور شهاب حسینی و امین حیایی برای اولین بار در کنار هم و حضور نیکی کریمی در این سریال حکایت از سریالی پر ستاره دارد. زمان پایان فیلمبرداری مشخص نیست، اما پلتفرم توزیع اعلام شده است.

مادرخوانده، امیر برکیان
امیر بورکیان سال ها پیش سریال «ممنوعه» را برای یک شبکه تلویزیونی خانگی تولید کرد که به دلیل موشکافی کنسل شد. او مدتی است که مشغول ساخت سریال «مادرخوانده» است. آناهیتا درجهی بازیگر نقش اول این سریال است و بهاری کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی و آیدا مهیانی دیگر بازیگرانی هستند که در نقش «مادر خوانده» ایفای نقش کردند.

شبکه نمایش خانگی با این سریال ها + عکس به استقبال تابستان می رود

من بدون تو میمیرم عباس مرادیان
«بدون تو می‌میرم» ساخته عباس مرادیان، فیلمی عاشقانه در تعلیق، جاده‌ای و معمایی است که داستان خود را در فضایی امنیتی و اطلاعاتی روایت می‌کند. این سریال با حضور رضا کیانیان، پوریا بورسارخ، محمدرضا شریفی نیا، مهران غفوریان، امیرمهدی قلا، یکتا ناصر، شقیق دهقان، علی اوجی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، آشا محرابی، شاهین تسلیمی، رضا روکلی، . یکی از سریال هایی که بازیگران زیادی دارد، یک نمایش شبکه خانگی است که در ارمنستان، گرجستان، ترکیه و همچنین ایران فیلمبرداری می شود. ایلیا یالچینتاش خواننده مشهور ترکیه ای نیز در این سریال حضور دارد.

شبکه نمایش خانگی با این سریال ها + عکس به استقبال تابستان می رود

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *