طرح جدید فروش خودرو‌های وارداتی از امروز ۱۹ تیرماه + جدول

طرح جدید فروش خودرو‌های وارداتی از امروز ۱۹ تیرماه + جدول

تبلیغات بنری


ایسنا وی نوشت: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز (سه شنبه 28 تیرماه) 36 مدل خودرو را به عنوان آخرین عرضه به متقاضیان مرحله اول (ثبت نام اسفندماه سال گذشته) و همچنین متقاضیان جدید عرضه می کند. از دیروز باید یک حساب نمایندگی مشخص و مبلغ 500 میلیون تومان در این مورد رزرو کنید. در این مرحله، متقاضیان این امکان را دارند که از بین این خودروهای پیشنهادی، پنج اولویت را انتخاب کنند.

در راستای اجرای طرح های فروش خودروهای وارداتی، هفدهمین دور فروش این خودروها از امروز آغاز می شود.

با توجه به تنوع بسیار زیاد خودروهای وارداتی و اجرای 16 طرح فروش خودروهای وارداتی تاکنون، این مرحله عرضه آخرین فرصت برای انتخاب خودرو برای متقاضیان مرحله اول خواهد بود که در اسفند 1300 هجری شمسی ثبت نام و منصوب شده اند. بنابراین در صورت عدم انتخاب خودرو در این دوره از سوی مشتری، از لیست انتظار حذف می شود و در دوره های فروش بعدی باید مانند متقاضیان جدید، مراحل ثبت نام را از صفر به پایان برساند.

در این دور عرضه به متقاضیان جدید نیز با انتخاب حساب نمایندگی و رزرو 500 میلیون تومان در این حساب، امکان انتخاب خودروی وارداتی داده می شود. امکان تعیین حساب نمایندگی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شد و مشتریان تا ساعت 12 ظهر روز شنبه (3 تیر) برای این منظور فرصت دارند و 500 میلیون تومان در این حساب کسر می کنند.

مهدی تقدسی مدیرعامل سامانه یکپارچه خودرو ضمن ارائه لیست نهایی خودروهای قابل فروش در این مدت از آغاز ثبت نام خودرو تا دقایقی دیگر از طریق سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی خبر داد. خودروها (saleauto.ir) تا پایان روز یکشنبه (24 تیر) ادامه دارد. در این مرحله، متقاضیان می‌توانند پنج مورد ترجیحی خود را از میان محصولات ارائه شده انتخاب کنند.

اسامی و قیمت خودروهای وارداتی در طرح فروش جدید:

طرح جدید فروش خودرو‌های وارداتی از امروز ۱۹ تیرماه + جدول

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *