عراقچی: از جنگ هراسی نداریم اما خواهان آن نیستیم

تبلیغات بنری


اسرائیلی ها همیشه از آمریکا چراغ سبز گرفته اند

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همواره از آمریکا برای ارتکاب جنایات خود چراغ سبز دریافت کرده است، هشدار داد که ایران به هر اقدامی از سوی این رژیم با قدرت بیشتری پاسخ خواهد داد.

بهارین:

آقای عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گو با شبکه ایتالیایی “Tg3” در پاسخ به اینکه آیا آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به حمله موشکی ایران چراغ سبز نشان داده و آیا ایران پاسخ خواهد داد، گفت: این چیزی نیست. جدید ; اسرائیلی ها همیشه از آنها چراغ سبز گرفته اند. هر اقدامی عکس العملی دارد و این یک قانون فیزیک است، بنابراین ما قطعا به هر اقدام اسرائیل با قدرت بیشتری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره هجوم به الاقصی گفت: این یک داستان 80 ساله است. شما گفتید 1200 نفر در اسرائیل کشته شدند. آیا این به آنها حق کشتن 42 هزار نفر را می دهد؟ اکنون جامعه بین المللی باید برای جلوگیری از این امر اقدام کند.

همانطور که وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: این ایران نیست که باعث تشدید تنش در منطقه شده است. ما از جنگ نمی ترسیم، اما آن را نمی خواهیم.

عراقچی با انتقاد از رویکرد کشورهای اروپایی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امیدوارم اروپا نقش فعال تری در توقف تنش ها ایفا کند. آنها گفتند: “ما ابزار کافی نداریم!”، اما من فکر نمی کنم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *