قهر با انتخابات نفعی برای احزاب و مردم ندارد

تبلیغات بنری


اسماعیل کرمی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت و گو با «اطلاعات آنلاین» گفت: به نظر می رسد رویکرد انتخاباتی در سه طبقه اصلی جامعه نسبت به گذشته جدی تر شده است و شاید شاهد باشیم. نوعی شور و هیجان انتخاباتی در روزهای آینده دسته اول بازاریابان و سرمایه گذارانی هستند که هدفشان توسعه و ثبات است و در این انتخابات حضور جدی خواهند داشت. طبقه دیگر شامل کارمندان یا طبقه متوسط ​​در دستگاه های اداری است که آینده و سرنوشت خود را به این انتخابات وابسته اند. دسته سوم، احزاب و فعالانی هستند که بالاخره متوجه شدند از عدم شرکت در انتخابات سودی نخواهند داشت. به همین دلیل با مشارکت در جنبش های تبلیغاتی انتخابی به دنبال ایفای نقش هستند. بنابراین این سه گروه می توانند اکثریت جامعه را به رأی دادن تشویق کنند.

وی افزود: نکته مثبتی که این روزها شاهد آن هستیم این است که برخلاف انتخابات 1400 در این انتخابات چهره های شاخصی از هر دو طیف سیاسی در صحنه حضور دارند. البته اینکه یک چهره اصلاح طلب باید با 5 اصولگرا رقابت کند بحث قابل بحثی است. اما این روزها اصلاح طلبان با امید فراوان به استقبال 17 تیر می روند.

به گفته وی، اگر نرخ مشارکت بالای 60 درصد باشد، قطعاً کاندیدای اصلاح طلب، آقای مزیگیان پیروز خواهد شد و وظیفه تشکیل دولت چهاردهم را بر عهده خواهد داشت که بتواند راه های بهبود همه امور را فراهم کند. از کشور.

این نماینده توضیح داد: باید توجه داشت که اصولگرایان صدای منسجمی دارند. یعنی اگر مشارکت بیش از 50 درصد باشد شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارند. دقیقاً به همین دلیل است که در هر انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است، دیده ایم که گروهی از علما که عمداً با اصرار بر تعصب، افراط گرایی و سایر رفتارهای غیرمنطقی سعی در کاهش محبوبیت انتخابات داشتند، در انتخابات بعدی موفق نخواهند شد.

به گفته وی، نظام جمهوری اسلامی به دنبال افزایش مشارکت است و اهمیتی به پیروزی نامزد اصلاح طلبان و حذف نام اصولگرا از صندوق ندارد. به همین دلیل است که شاهد رقابت سالم و رقابتی هستیم به گونه ای که رئیس جمهور با درصد بالایی از آرا در این انتخابات انتخاب می شود تا در مجامع بین المللی دست بالا را داشته باشد و همچنین با احیای رابطه ایران با ایران. در دنیا می تواند شرایطی را برای اعمال تحریم ها ایجاد کند و در نتیجه مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهد.

قرمی مقدم تاکید کرد: دولت بعدی چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب کار بسیار سختی را پیش رو دارد. بنابراین رقابت باید از فردای روز رای گیری به کلی فراموش شود و همه باید دست به دست هم دهند تا کشور این مرحله حساس را با آرامش پشت سر بگذارد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *