محل میزبانی استقلال از النصر مشخص شد

تبلیغات بنری
بهارین:

کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شرایط خاص منطقه ای حق میزبانی دیدار استقلال مقابل النصر عربستان و ایران را به دست آورد. به این ترتیب این دیدار حساس که هواداران ایرانی منتظر حضور کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آزادی بودند، به جای تهران در ورزشگاه رشید دبی برگزار می شود. استقلالی ها و فوتبالدوستان ایرانی فعلا از دیدن رونالدو در کشور محروم شده اند.

در صورت عدم تغییر مکان دیدار پرسپولیس و النصر، فوتبالدوستان در ایران همچنان شانس دیدن کریستیانو رونالدو را در ورزشگاه آزادی تهران خواهند داشت. این دیدار طبق برنامه قبلی در تهران برگزار می شود و باید دید آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی مشابه برای تغییر مکان این دیدار خواهد گرفت یا خیر.

ورزشگاه رشید که میزبان این دیدار مهم خواهد بود، ورزشگاه اختصاصی شباب الاهلی دبی است. این باشگاه اماراتی اکنون شامل دو ستاره ایرانی سردار آزمون و سعید عزت الله است. این ورزشگاه امکانات پیشرفته ای دارد و یکی از مهم ترین استادیوم های فوتبال امارات متحده عربی به شمار می رود.

دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی که قرار بود در مشهد برگزار شود به دلایلی از ایران منتقل و به دبی منتقل شد. این دیدار نیز فردا در ورزشگاه رشید دبی برگزار می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *