محکومیت مدیرعامل یک شرکت نفتی فارس برای استخدام ۲۶۵ نفر بدون رعایت تشریفات قانونی

تبلیغات بنری


رئیس مناطق سه گانه سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی استانداری فارس از صدور حکم قطعی در خصوص مدیرعامل و دبیر کمیته مناقصات وقت و کمیته فنی و بازرگانی یک شرکت نفتی خبر داد. وابسته به استانداری شکایت بازرسی

بهارین:

کاظم الاکرمی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اسناد و مدارک واصله از ستاد مرکزی و مناطق نفتخیز و حساب های محاسباتی از سال 1393 تا 1396، بر خلاف بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از مراجع بالادستی، 265 نفر به عنوان پیمانکار مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه در زمان کشف این موضوع توسط بازرسی استانداری برای مدیرعامل این شرکت پرونده کیفری تشکیل شد، افزود: جذب بدون کسب مجوزهای قانونی با رعایت مفاد ماده 598 قانون مجازات اسلامی شناسایی شد. . قانونی با موضوع دخالت و توقیف وجوه دولتی که گویا به قوه قضائیه تقدیم و به پرداخت جریمه به صندوق دولت محکوم شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از صدور حکم قطعی دبیر وقت کمیته مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی در خصوص موضوع دیگری خبر داد و گفت: بر اساس گزارش بازرسان این نهاد؛ در این خصوص از سوی هیئت مناقصات و کمیته فنی و بازرگانی وقت صادر شد. صورتجلسه کمیته فنی و بازرگانی پس از تصویب و امضای اعضای کمیته توسط دبیر کمیته، کمیته مناقصه و مدیر اجرایی وقت تغییر کرد به طوری که شرایط رقابتی پیشنهادها از بین رفت. بازرسی استانداری وارد این موضوع شد و نامبرده به جرم جعل و استفاده از سند مجعول به یک سال حبس محکوم شد.

بر اساس این گزارش، دو حکم صادره قطعی است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *