مرگ ۳ نفر از کارکنان بخش درمان رامهرمز در تصادف رانندگی + عکس

تبلیغات بنری


بهارین:

هاشم خنفری روز سه شنبه گفت: کادر پزشکی سرمایه مهمی برای نیروی انسانی استان خوزستان محسوب می شود که باید زیرساخت های مناسب برای انجام وظایف خود فراهم شود.

وی به مشکلات ایمنی راه های مواصلاتی در استانداری اشاره کرد و افزود: در این شرایط واردات تجهیزات اولیه مانند خودروهای مورد نیاز برای ماموریت های کادر پزشکی ضروری شده است.

عضو کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: علاوه بر تمامی ابعاد احتمالی حادثه رخ داده برای ماماهای بیمارستان رامهرمز، به رئیس جمهور و وزارت بهداشت پیشنهاد می شود استفاده از ظرفیت رایگان اروند. برای یکسان سازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمانی مراکز درمانی و بیمارستانی استان خوزستان استفاده شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته وزیر بهداشت درگذشت سه مامای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز به اهواز را تسلیت گفت و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواست: مراقبت کامل برای مجروحان و بازماندگان این حادثه دلخراش. ابعاد موضوع را بررسی کنید

خودروی پژو 405 حامل زنان فاطمه براتی، سمیه شاهمیری و شهناز قنبری شاغل در بهداری شهرستان رامهرمز ساعت 9:43 روز دوشنبه 9 مهرماه در مسیر رامهرمز به اهواز قبل از رسیدن به شهر رامهرمز واژگون شد. میرابشه . این کارگران در بخش درمان ماموریت داشتند تا در جلسه کمیته مرگ و میر مادران شرکت کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *