مزایا و معایب آل این وان

تبلیغات بنری


بهارین:

اگر همه را یکجا بخرید می خواهید مزایا و معایب آن را به دقت بررسی کنید و سپس محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

مزایای همه کاره

بررسی های انجام شده نشان می دهد که آل این وان مزیت های بسیاری را ارائه می دهد و در مقایسه با محصولات مشابه توانسته است به بهترین نحو نیاز کاربران را برآورده کند و در نتیجه به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل شود. از مهمترین مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش را به سیستم متصل کنید

صفحه نمایش این دستگاه مهم ترین قسمت آن است که به سیستم متصل است و در قاب 20 اینچی موجود می باشد. همچنین تصاویری با کیفیت بالا و وضوح عالی ارائه می دهد.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه باید به اشغال فضای کمی و تنها به یک صفحه کلید و ماوس اشاره کرد و به همین دلیل در حین کار فضایی تخصصی ایجاد می کند. بر این اساس برای استفاده در شرکت های اداری و خصوصی به کار گرفته شده است.

  • صفحه نمایش لمسی

جالب است بدانید که دستگاه آل این وان قابلیت تک لمسی یا چند لمسی را ایجاد کرده و شرایط مساعدی را برای انجام فعالیت های تخصصی ایجاد کرده است تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این ویژگی در کنار قابل حمل بودن باعث بهبود عملکرد این محصول شده است.

شاید مهمترین مزیت دستگاه یکپارچه کاهش مصرف انرژی باشد که منجر به کاهش 85 درصدی مصرف برق شد و در نتیجه در کاهش هزینه های وثیقه موثر بود. این مشکل زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که تعداد کاربران در سازمان یا اداره زیاد باشد.

رم و هارد دیسک قطعاتی هستند که می توان در این دستگاه ارتقا داد و در نتیجه سرعت و فضای ذخیره سازی را افزایش داد. در نتیجه این مشکل کاربر می تواند مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کند و کارهای تخصصی را با آن انجام دهد.

معایب همه در یک

بررسی همه در یک توسط Thin Sis

علاوه بر مزایای فراوانی که این دستگاه ارائه می کند، معایبی نیز به همراه دارد که در هنگام خرید باید به آن ها دقت کنید که از مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع سخت افزاری کم

شاید مهمترین عیب این دستگاه عدم تطبیق پذیری آن باشد. این دستگاه در مقایسه با کامپیوتر مدل های محدودی دارد، بنابراین خرید آن آسان نیست و باید از بین محصولات موجود، محصول مورد نظر را انتخاب و از آن استفاده کنید.

  • مناسب برای استفاده ساده

پردازنده آن تعداد هسته و فرکانس قابل قبولی دارد اما عملکرد آن نسبت به یک سیستم معمولی ضعیف است و چون برای حمل و نقل طراحی نشده است باید گفت کارهای نیمه سنگین و سنگین را به راحتی نمی توانید انجام دهید. با توجه به این موضوع، انتخاب مناسبی برای فعالیت هایی مانند وبگردی و افتتاح برنامه های اداری می باشد.

در هنگام خرید به وزن محصول توجه کنید زیرا با حداقل وزن 9 کیلوگرم طراحی و عرضه شده است بنابراین اگر قصد حمل و نقل آن را دارید باید وزن سنگین آل این وان را نیز در نظر بگیرید.

  • عدم پشتیبانی از دو نمایشگر

از نقاط ضعف دستگاه باید به عدم پشتیبانی همزمان از دو نمایشگر اشاره کرد که این قابلیت در سایر سیستم ها وجود دارد و شرایطی را برای اخذ 4 خروجی از سیستم کامپیوتری ایجاد می کند. علاوه بر موارد ذکر شده، پورت HDMI پرکاربرد برای تصاویر در این دستگاه وجود ندارد.

آیا El In One ارزش خرید دارد؟

با یک بررسی جامع و در نظر گرفتن مزایا و معایب این دستگاه، باید گفت که اگر به دنبال دستگاهی چند منظوره هستید که طراحی زیبا داشته باشد و فضای کمی را اشغال کند، این محصول انتخابی ایده آل برای خرید عملکرد خوبی را برای استفاده روزانه و عمومی از خود نشان داده است، هرچند که این دستگاه برای خرید به بودجه بالایی نیاز دارد، بنابراین اگر پول محدودی برای خرید دارید، بهتر است به دنبال سیستم های دسکتاپ باشید. علاوه بر این، برای عملکرد بازی و کارهای گرافیکی سنگین، کاربرد خوبی از خود نشان داده است، به همین دلیل در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

یک مرکز خرید یکپارچه برای کامپیوتر

اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر همه کاره هستید، به مراکز مرجع این دستگاه مراجعه کرده و سفارش دهید تا محصول در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شود. در نتیجه باید گفت خواهر نازک بهترین گزینه در نظر گرفته می شود زیرا دارای طیف گسترده ای از محصولات است که می توانید با توجه به نیاز خود خریداری کنید. پیشنهاد می شود ابتدا با کارشناسان این گروه تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید تا اطلاعات دقیقی داشته باشید. تمامی تجهیزات تین سیس دارای ضمانت کیفیت و اصالت می باشد و به همین دلیل می توانید با خیال راحت سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت کنید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *