مسی: بازی در این زمین و این شرایط زشت بود

تبلیغات بنری
بهارین:

بارش شدید باران در ماتورین باعث شد تا دیدار تیم های آرژانتین و ونزوئلا در شرایط بدی برگزار شود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نیکلاس اوتامندی دروازه ونزوئلا را باز کرد، اما سالومون روندون در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و هر دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

مسی پس از مصدومیت از ناحیه مچ پای راست در جریان پیروزی مقابل کلمبیا در ورزشگاه هارد راک میامی، اولین حضور خود را با تیم ملی کشورش انجام داد. مسی به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور بود و دو بازی قبلی آرژانتین را از دست داد.

لیونل مسی پس از پایان بازی به TyC گفت: مسابقه بسیار سخت بود. شرایط زمین آنقدر بد بود که نتوانستیم دو پاس پشت سر هم بزنیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم، اما بازی به این شکل دشوار است. این بازی زشت بود ما آماده بودیم و جنگیدیم، در نبردها پیروز شدیم، اما نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. وضعیت زمین خیلی بد بود.

مسی و آرژانتین اکنون خود را برای میزبانی از بولیوی در استادیوم ماس مونومنتال بوئنوس آیرس آماده می کنند. ستاره آرژانتینی در پایان گفت: دلم برای بازی در آرژانتین تنگ شده است و حالا خوشحالم چون در بازی بعدی در خانه با هواداران بازی خواهیم کرد.

رودریگو دی پل هافبک آلبی سلسته نیز پس از این دیدار گفت: ما نتوانستیم در این ورزشگاه فوتبال بازی کنیم.

اگرچه آرژانتین در حال حاضر با 19 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول مقدماتی جام جهانی است، اما مسی از این نتیجه راضی نبود. کاپیتان آرژانتینی گفت شرایط زمین اجازه نداد تیمش بازی خوبی انجام دهد.

همانطور که لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از بازی گفت: این ورزشگاه حداقل شرایط لازم برای یک مسابقه فوتبال را ندارد. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم، اما زمین برای دو تیم در این سطح خوب نبود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *