مشکل اصلی نظرسنجی‌های انتخابات چه بود؟ +عکس

تبلیغات بنری


محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مشکل اصلی نظرسنجی ها در پیش بینی نادرست نتایج انتخابات، عدم مشاهده جامعه دوم بود.

این نظرسنجی ها کسانی را که از پاسخ دادن به سوال خودداری کرده بودند در محاسبات خود وارد نکردند و هیچ اطلاعات یا تحلیلی در مورد آنها ارائه نکردند. این گروه از افراد حدود چهل درصد بودند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *