نامزدهای انتخابات برای حل معضل تورم و گرانی راهکار ارائه کنند

تبلیغات بنری


حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین» با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: این که اکثریت مردم رای نیاورند افتخاری برای نظام اسلامی نیست و مردم باید حتی رای دادن را برای آنها افتخار بدانند.» در این چند روز باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری باید هر کاری که لازم به نظر می رسد انجام شود تا 17 تیر به عنوان روز وحدت و خویشاوندی ملی شناخته شود. در هر صورت قرار است نخست وزیر برای یک دوره 4 ساله انتخاب شود پس بهتر است برنده با آرای زیاد فعالیت خود را آغاز کند تا قدرت چانه زنی داشته باشد.

این عضو جامعه روحانیت تندرو با اشاره به لزوم رفتار رضایت بخش مردم در قبال انتخابات گفت: مردم از وضعیت موجود ناراضی هستند. تورم و افزایش قیمت ها به مردم فشار می آورد. فردی که از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود ابتدا باید اقدامات لازم را برای کاهش تورم و کنترل قیمت ها انجام دهد.

وی با اشاره به آغاز مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی گفت: رعایت شئونات اسلامی بسیار مهم است. هر کدام از کاندیداهای انتخابات دستی به آتش گرفته بودند و مسئولیت های مهمی در نظام داشتند. تحت هیچ شرایطی برای کسب آرای بیشتر یا تضعیف آرای رقبای خود نباید از اتهامات و خرابکاری استفاده کنند.

به گفته وی، فضای انتخاباتی امسال نسبت به انتخابات گذشته جدی تر و رقابتی تر است.

اکرمی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود به ویژه در مناظره های تلویزیونی به جای شعله ور ساختن مسائل حاشیه ای، راهکارهای کارشناسی برای مسائل ارائه کنند.

وی گفت: پس از پایان انتخابات و اعلام نام برنده، همه باید اجازه دهید با همفکری و همکاری به دولت کمک کنیم تا مسائل را اصلاح کند.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *