نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و بهرام رادان همبازی شدند

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و بهرام رادان همبازی شدند

تبلیغات بنری


آیسنا نوشت: نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری بازیگران معروفی هستند که از هفته جاری با شروع پروژه نمایشی موزیکال «سی سعد» در مجتمع سعدآباد روی صحنه می روند. گوهر خیراندیش نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که به این پروژه پیوسته است.

پروژه «سیصد» ساخته سهراب پورنزاری پیش فروش بلیت را آغاز کرده و نام کارگردان آن مشخص نشده است.

پیش از این پروژه دیگری با همین نام با حضور سهراب پورنذری و به کارگردانی امیر جدیدی اجرا شده بود.

در هر دو پروژه علی نصریان بود و هست.

نویسنده این پروژه درام موزیکال گفته می شود محمد رحمانیان است.

بر اساس اعلام گروه اجرایی، «سیصد» با داستان «گت» به دنبال آن است که مفاهیم کهن و انسانی ایران زمین را به صحنه موسیقی و نمایش بکشاند.

«سیصد» هر شب ساعت 21 در مجموعه سعدآباد نمایش داده می شود.

رامبد جوان که علاوه بر تولید برنامه های تلویزیونی، گاهی فیلم می سازد یا با تئاتر همکاری می کند، به عنوان تهیه کننده در اکران نمایش جدید عاطفه تهرانی نیز حضور دارد.

جوان در دهه گذشته نقش‌هایی را در تئاتر بازی کرد که از آن جمله می‌توان به «کالیگولا» ساخته همایون غنی‌زاده و «دیوار چهارم» اثر آمیرزا کوهستانی اشاره کرد.

علاوه بر این، او گاهی به عنوان تهیه کننده با گروه های نمایشی جوان همکاری می کند. نمایش «جین آبی» یکی از برنامه های او سال ها پیش با تهیه کننده اش بود و اکنون به عنوان تهیه کننده در برنامه «تئوری راندآپ» حضور دارد. کارگردانی این نمایش بر عهده عاطفه تهرانی، طراح و مدرس حرکت است.

متن این نمایش توسط بهزاد اختری نوشته شده و در خلاصه آن آمده است: «آب چه می فهمد، باد با خود می برد». آنچه را باد می برد، خاک می آفریند. خاک و آتش نیافرید…

این نمایش به عنوان یکی از تولیدات تئاتر از 19 تا 22 تیرماه ساعت 19:30 در لوکیشن این خانه نمایش داده می شود.

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و بهرام رادان همبازی شدند

باغ کتاب این روزها میزبان صابر ابر نیز خواهد بود که نمایش «امشب با پورش و خون» را در سالن بلک باکس پردیس موسیقی و تئاتر این مجموعه اجرا می کند.

ابر کارگردان و بازیگر این نمایش مونولوگ است و داستان آن برگرفته از رمان «نازنین» داستایوفسکی نوشته مهدی یزدانی خرم است. این نمایش با حضور فاطمه نقوی بازیگر پیشکسوت تئاتر ارائه شد. نمایش «امشب…» هر شب ساعت 19 و 21 به مدت یک ساعت پخش می شود.

وحید آقابور و مریم دانده نیز این روزها در نمایش «سی و یک رویا» به ایفای نقش می پردازند. نمایشی به کارگردانی جواد مولانیا و در تالار ملک.

هومان کیایی و نورا هاشمی دیگر بازیگران مطرح این نمایش هستند که هر شب ساعت 18 به مدت 85 دقیقه پخش می شود.

با بازی نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و بهرام رادان

امیرحسین فتحی دیگر بازیگر جوان نیز روی صحنه تئاتر ملک است. او در برنامه نیوجرسی به کارگردانی سعید دشتی بازی می کند که هر شب ساعت 21:30 به مدت 70 دقیقه پخش می شود.

این روزها تالار حافظ میزبان کنسرت «صخره وسط رودخانه» است که خسرو بیسیانی و دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش موزیکال به کارگردانی رضا موسوی هر شب به مدت 18، 30، 20 و 30 دقیقه اجرا می شود. سروش کریمی نژاد دیگر بازیگر این نمایش است.

بهاری رهنما این روزها نیز در نمایش «میدان یاکوت» که خودش کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت در پارک فرهنگسرای نیاوران حضور دارد و محمدرضا آزاد فرد دیگر بازیگر این نمایش است که هر شب ساعت 19 به نمایش در می آید.

امیرمهدی گل و الیکا عبدالزاقی دو بازیگر سرشناس دیگری هستند که این روزها با نمایش «این دنیا یک کنسرت ریکی مارتین به من بدهکار است» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی روی صحنه رفته اند.

امیر غفارمنش در سریال «سینگل» به کارگردانی مجتبی شفیع ایفای نقش می کند.

با بازی نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و بهرام رادان

عصر یکشنبه ۱۹ تیرماه سیترا پیسیانی، کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده از بازیگران سرشناس تئاتر با اجرای پایانی اثر پویا «نکبه» سعیدی روی صحنه می روند.

آخرین اجرای این نمایش عصر یکشنبه ساعت 20:30 به مدت 100 دقیقه در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخان ایرانشهر اجرا می شود.

سیروس همتی و ایوب آقاخانی دو بازیگر سرشناس دیگر تئاتر هستند که این روزها در نمایش «او جان من است» ساخته حمید حراح کارگردان در تالار الوحده روی صحنه هستند.

این نمایش هر شب ساعت 18:00 به مدت 1 ساعت و 50 دقیقه نمایش داده می شود.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *