واکنش رضا درویش به اظهارات علیرضا بیرانوند

تبلیغات بنری

مهر نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه گذشته 22 تیرماه با انتشار ویدئویی اعلام کرد که هواداران باید به رفتار او احترام بگذارند و فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس کاملا قانونی است. .

ردا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های برانوند گفت: نکته نامفهومی در قرارداد برانوند وجود ندارد و قانون در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: اداره حقوقی باشگاه پیگیر فسخ قرارداد این دروازه بان است. ما نمی خواهیم تحت فشار مانند او تصمیم بگیریم. مفاد و اصلاحات قرارداد بایرانوند به طور کامل اجرا شده است و اکنون باید مشکل را حل کنیم نه اینکه آن را پاک کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از نظر مالی شرمنده بازیکنان بودیم اما طبق شرایط تمدید قرارداد برانوند مطالبات او را پرداخت کردیم. منتظر اجرای قانون هستیم.

وی در پایان گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و اول آسیاست و همه بازیکنان از پرسپولیس و هوادارانش بهره بردند. هیئت مدیره باشگاه من را متعهد کرده است که به دنبال جایگزینی برای برانوند باشم و چند گزینه را بررسی کرده ایم و در چند روز آینده دروازه بان جدیدی معرفی خواهد شد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *