واکنش عراقچی به شهادت یحیی سنوار

تبلیغات بنری


وزیر امور خارجه پس از شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: او از مرگ نمی ترسید. بلکه در غزه به دنبال شهادت بود. او تا آخرین نفس در میدان جنگ شجاعانه جنگید.

بهارین:

آقای عباس عراقچی در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی و غیر فلسطینیان نوشت. ما و تعداد بیشماری دیگر در سراسر جهان به مبارزه فداکارانه او برای آزادی مردم فلسطین درود می فرستیم. شهدا همیشه زنده اند و امروز آرمان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین حیاتی تر از همیشه است.

یحیی السنوار (متولد 1962، در اردوگاه خان یونس) مجاهد، فعال، نویسنده، داستان نویس و مترجم فلسطینی است که در طول 22 سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی، رمان «خار و میخک» را در سال 1394 نوشت. عبری (منتشر شده در سال 2004). او رمانی به نام «شکویه» (منتشر شده در سال 2010) نوشت و 5 کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود. رژیم صهیونیستی از سال 1982 (سال 1361 خورشیدی) چندین بار وی را دستگیر کرد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه به شهادت رسیده است. خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز امروز جمعه خبر شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دست رژیم صهیونیستی را تایید کرد. در نوار غزه

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *