پزشکیان: باز شدن پای دیگران به منطقه صلاح نیست

تبلیغات بنری


تبیان بر احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تاکید کرد و گفت: معتقدیم حاکمیت هیچ کشوری نباید نادیده گرفته شود و از سوی دیگر گشایش سایر کشورها در منطقه را به نفع خود نمی دانیم. کشورهای این منطقه به دلیل اینکه معتقدیم می‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم، مسائل امنیتی و مسائل مربوط به آن را حل کنیم و این سیاست اساسی دولت جمهوری اسلامی ایران است که همواره بر آن تاکید داشته‌ایم.

بهارین:

دیدار رئیس جمهور با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان / پزشکیان: ورود دیگران به منطقه خوب نیست / حاکمیت هیچ کشوری نباید نادیده گرفته شود / از ایجاد راه آهن و بزرگراه بین دو کشور استقبال می کنیم کشورها / شاهین مصطفی: ما از هیچ کشوری تقاضا نداریم زمین نداریم / مشکلات باید با مذاکره کشورهای منطقه حل شود

رئیس جمهوری اسلامی ایران بر ارتقای سطح همکاری های دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تاکید کرد و گفت: از ایجاد راه آهن و بزرگراه بین دو کشور استقبال می کنیم.

مسعود پشیکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار شاهین مصطفی معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر گسترش همکاری های مشترک بین دو کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور گفت: شما برادران ما هستید و توسعه روابط دو کشور برای ما ارزش زیادی دارد و هیچ کشوری نباید نادیده گرفته شود. از سوی دیگر، باز بودن سایر کشورها را به روی منطقه به نفع کشورهای این منطقه می دانیم، زیرا معتقدیم با همکاری یکدیگر می توانیم امنیت و صلح مربوط به خود را حل کنیم و این سیاست اساسی است. از ایالت دولت جمهوری اسلامی ایران که همیشه بر آن تاکید داشته ایم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *