پزشکیان برای مطالبات آرای خاموش هم تلاش کند

تبلیغات بنری


محمدعلی الستی، پژوهشگر اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار الاینفو آنلاین معتقد است: رئیس جمهور شایسته و باهوش کسی است که نظر همه کسانی را که به هر دلیلی در انتخابات شرکت نکرده اند جدی گرفته و برای رسیدن به خواسته هایشان تلاش کند. .

استاد علوم سیاسی دانشگاه ادامه می دهد: آقای مدشکیان باید به این موضوع توجه داشته باشد، زیرا تعداد زیادی از مردمی که به ایشان رای داده اند تا آخرین روزها و تا آخرین ساعات فرصت رای دادن نداشتند.

به گفته وی، متأسفانه در جریان رقابت های انتخاباتی این احساس به وجود آمد که دانش سیاسی افکار عمومی کافی نیست و یا منطق تحت تأثیر احساسات کنار گذاشته شد. به همین دلیل، بخشی از مردم تحت تاثیر افزایش قیمت ها و… در یک حالت عاطفی قرار دارند که حتی ساده ترین استدلال ها را نمی پذیرند که این کار بد، بسیار گران است و قدرت گفتگو را در جامعه از بین می برد. پزشکان غربی و جلیلی نیز به عنوان نماینده طالبان معرفی شدند!

الستی می گوید: یکی از شگفت انگیزترین اعمال پزشکان این بود که نمی خواستند با چنین وعده هایی رویا بفروشند. اما توانایی ها و اختیارات ریاست جمهوری محدود است. وی همچنین توجه به مسیر رهبری قبل و بعد از پیروزی را ضروری دانست تا نشان دهد که فردی واقع بین است.

وی توضیح می دهد: متأسفانه برخی افراد که کم نیستند، نگاه سطحی به اوضاع دارند و به همین دلیل توقعات غیرمنطقی را ایجاد می کنند که کار را برای پزشکان سخت می کند.

السیتی می گوید: دولت، مجلس و سایر نهادها که هر کدام مأموریت خاصی دارند، همه در شرایطی موفق خواهند شد که مسئولان اداری مبتنی بر واقعیت باشند و جامعه در طرح مطالبات و تحقیق از مسئولین واقع بین باشد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *