پیشنهاد تازه برای فراری دادن بیرانوند از دست شاکیان

تبلیغات بنری

خبرگزاری ایرنا نوشت: علیرضا بیرانوند حدود دو هفته پیش با توجه به بند قراردادش مبنی بر انتخاب او از سوی تیم جدیدش به عنوان بازیکن آزاد تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. بلافاصله پس از این اتفاق، مدیران پرسپولیس وارد عمل شدند و از بیرانوند شکایت کردند.

دلیل این شکایت فسخ غیرموجه قرارداد وی است. پرسپولیسی ها معتقد بودند که تمام مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده اند و او در ازای آن درخواست فسخ قراردادش را نداشت. حتی برخی از مسئولان معتقدند بیرانوند به همین دلیل ممکن است 4 تا 5 ماه از فوتبال محروم شود.

دروازه بان تیم ملی با تراکتورسازی به توافق رسیده و گفته می شود برای ادامه فوتبال در تبریز به این تیم می رود. نکته جالب اینکه پرسپولیس هم به دنبال جانشینی برای بیرانوند است و به همین دلیل با چند گزینه وارد مذاکره شده است. ازبک را از امیر عابدزاده، نعمتوف، پیام نیازمندان و حالا حسین پورحمیدی بگیرید. دروازه بان تراکتورسازی که فصل گذشته چندین کلین شیت داشت اما اشتباهات عجیبی هم داشت، آخرین نامی است که مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار گرفته است.

برحمیدی که توسط امیرقلینی به تیم ملی دعوت شده بود، گزینه جدید پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند است. گفته می شود توافق احتمالی پرسپولیس و تراکتورسازی به این شکل صورت خواهد گرفت.

اینکه تاییدیه برحمیدی برای پرسپولیس صادر شود و قرمزها از شکایت بیرانوند صرف نظر کنند. این آخرین راه حل تراکتورسازی و پرسپولیس است. باید دید این اتفاق می افتد یا پرسپولیس دروازه بانی مانند امیر عابدزاده که بازیکن آزاد است و تجربه بازی در این تیم را دارد انتخاب خواهد کرد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *