کنایه زیدآبادی به کیهان: دغل بازترین دلالان نیز با کسی اینطور معامله نمی‌کنند!

تبلیغات بنری


خبرآنلاین نوشت: احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشت؛

روزنامه کیهان در گزارش صفحه اول خود با عنوان «اسب زین شده زیر پای دولت 14 نفره» تصویری از وضعیت کنونی اقتصاد کشور ارائه کرده که گویی مسعود مازیکیان «بهشت موعود» را تصاحب خواهد کرد!

در واقع، حتی بی‌صادق‌ترین دلال‌ها هم با کسی این‌طور رفتار نمی‌کنند! فروشنده ماشینی را می شناختم که وقتی می خواست از شخصی یک ماشین بنز از آخرین مدل ها بخرد، آنقدر تحت تأثیر قرار می گرفت که فکر می کرد یک گاری یا دوچرخه است و وقتی می خواست یک ماشین آشغال به کسی بفروشد، اغراق می کرد. شرح. از او که انگار می خواست لامبورگینی بخرد کنار!

شیخ مصطفی پورمحمدی بهترین پیشنهاد را برای جلوگیری از تداوم این ترفند در تبلیغات انتخاباتی ارائه کرد. پیشنهاد ایشان این بود که دولت جدید قبل از تشکیل گزارشی دقیق و کارشناسی از وضعیت موجود تهیه و ارائه کند تا دقیقاً برای افکار عمومی مشخص شود که چه چیزی ارائه می کند تا جایی برای گمانه زنی باقی نماند!

به همین دلیل به جناب آقای پزشکیان اکیداً توصیه می شود بدون اتلاف وقت، کمیته ای متشکل از کارشناسان معتبر با گرایش های سیاسی مختلف تشکیل دهند تا بتوانند آمار فقر و فلاکت، نرخ تورم، وضعیت نقدینگی را گزارش دهند. ، صندوق ذخیره ارزی، وضعیت تجارت مردم و میزان رضایت آنها از وضعیت موجود و شرایط منابع آب و محیط زیست، وضعیت برق، گاز، بنزین و گازوئیل، نرخ واقعی بیکاری، بی سوادی نرخ، نحوه توزیع درآمد، ضریب جینی، وضعیت معیشت کارکنان و کارگران، وضعیت ساخت، اجاره و خرید، بدهی شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی به پیمانکاران، ورشکستگی شرکت‌های خصوصی، میزان رضایت کارفرمایان، وضعیت صنعت و کشاورزی، وضعیت بورس، شرکت های بیمه و بانک ها، پدیده مهاجرت، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، شرایط چاه ها و بنادر نفت، قراردادهای خارجی، میزان استخراج نفت و فروش و نحوه فروش آن و دهها موضوع دیگر در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و در دسترس قرار دادن آنها در اختیار عموم قرار گیرد تا اینکه دقیقاً برای همگان مشخص شود که دولت چهاردهم چه ارائه و چه چیزی ارائه کرده است. . چه تحویل خواهد داد که داد!

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *