کی‌روش، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند!

تبلیغات بنری

ورزش سه نوشت: امروز یکی از سایت های برزیلی نوشت که متئوس کونیا کی روش، دروازه بان ذخیره فلامنگو مورد توجه باشگاه های خارجی قرار گرفته اما این باشگاه به او اجازه جدایی نمی دهد. این دروازه بان 23 ساله که در سال 2023 با خورخه سامپائولی اولین شانس حضورش در ترکیب اصلی را به دست آورد و با آمدن تیته به آگوستین روسی تبدیل شد، مورد توجه باشگاه ایرانی پرسپولیس قرار گرفته است.

مدیر برنامه این بازیکن در روزهای اخیر پیشنهادی از باشگاه ایرانی پرسپولیس دریافت کرده بود. این پیشنهاد به مارکوس براز، نایب رئیس باشگاه داده شد، اما سرمربی ایده قرضی را رد کرد.

منابع ایرانی می گویند: ارزش تقریبی این دروازه بان 3 میلیون یورو است اما در صورت همکاری فلامنگو، متیوس به صورت قرضی خواهد بود. اگر توافقات دو طرف سریع انجام شود، این احتمال وجود دارد که این برزیلی 193 سانتی متری به زودی به تهران بیاید.

FJB Sports شرکتی است که مسئول مدیریت برنامه های Mateusz Konya است. ایجنت این بازیکن، فابیو جونیور بالتیر نیز هفته گذشته از باشگاه یونانی پائوک تماس های تلفنی دریافت کرد، با این حال، فلامنگو علاقه ای به از دست دادن این بازیکن نشان نداده است.

در فلامنگو، اعتقاد بر این است که ماتئوس کنیا می تواند فضای بیشتری را در ترکیب اصلی به دست آورد و در نتیجه ارزشمندتر شود. به این دلیل که آگوستین روسی روزهای خوبی را سپری می کند و ممکن است برای بازی های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی آرژانتین دعوت شود و در غیاب او، کنیا فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کند.

فلامینگو به این دلیل حتی به از دست دادن دروازه بان ذخیره خود فکر نمی کند. کونا تا دسامبر 2025 قرارداد دارد و بند فسخ او 50 میلیون یورو است.

متئوس کنیا در سال 2024 در پنج بازی 450 دقیقه برای فلامنگو بازی کرد. دو بازی در جام حذفی برزیل و سه بازی در لیگ کاریوکا. او از سال 2021 که روجریو سنی سرمربی بود در فلامنگو حضور داشت و به تیم اصلی رسید.

از آن زمان، شماره 25 این تیم 43 بازی انجام داده است. در این بین، او بخشی از تیم فلامنگو بود که قهرمان کوپا لیبرتادورس (2022)، کوپا برزیل (2022) و کاریوکا (2021 و 2024) شد.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *