گاریدو: خوب بودیم، اما باختیم

تبلیغات بنری
بهارین:

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر می رود. خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهید بر اساس آنالیز صحبت کنید، فکر می کنم خوب بازی کردیم، پرس خوبی زدیم و موقعیت درست کردیم. بازیکنان ما در پرسینگ خوب بودند اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و گل بزنیم. در نیمه اول موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. قبول داریم که السد تیم خوبی است، اما در پرسینگ خوب بودیم. باورش سخت است که چگونه این فرصت ها تبدیل به گل نشدند. از طرفی متاسفانه زمانی گل خوردیم که مشکل جدی روی دروازه ما نبود.

گاریدو همچنین گفت: در نیمه اول بعد از آن بازی خوب انتظار داشتیم با برد به رختکن برویم. خوب نیست که بازی خوبی انجام دادیم اما از یک موقعیت گل خوردیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و می توانیم لیست بلندبالایی از موقعیت هایی که داشتیم بنویسیم. نمی دانم چرا با VAR شانسی نداشتیم. آنها چندین بار بازی را به دلیل VAR ذخیره کردند. بازیکنان می توانند به بازی ای که امروز انجام دادند افتخار کنند، اما ما شکست خوردیم و فوتبال همین است و گاهی ما شایسته پیروزی هستیم و تنها راه این است که دوباره تلاش کنیم. دیدار مقابل الاهلی و السد نشان می دهد که عملکرد خوبی داشتیم. با همین انگیزه ای که داریم باید در دیدار بعدی برای پیروزی حاضر شویم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *