۵ تئاتر پر مخاطب بهار ۱۴۰۳ معرفی شد

تبلیغات بنری


بر اساس اطلاعات موجود در اینترنت، آمار پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سالن‌های تئاتر سامانه فروش اینترنتی بلیت سینماتیکت از ابتدای فروردین تا پایان خرداد 1403 هجری قمری مشخص شد.

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به نویسندگی و کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی محمد قدس سره با بازی تینو صالحی و بهرام افشاری که از اواسط فروردین ماه شروع به نمایش کرد، مشهورترین تئاتر این رژیم در بهار 1403 بود.

نمایش «گور گردی» به نویسندگی و کارگردانی محمدامین کریم پور که از نوروز در تالار اریک ایرانیان عرضه می شود، دومین نمایش پرفروش فصل بهار این رژیم محسوب می شود.

نمایش «گالیله» به نویسندگی برتولت برشت به کارگردانی شهاب الدین حسین پور و تهیه کنندگی آزیتا موگویی از نهم فروردین ماه در سالن اصلی تماشاخانه تیاتارشهر آغاز به کار کرد و یکی دیگر از نمایش های پرفروش سه ماهه اول اکران شد. سال
نمایش «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گدرزی و تهیه کنندگی مهدی بخشیانی از ابتدای اردیبهشت ماه عرضه شد و همچنان ادامه دارد. این تئاتر چهارمین نمایش پرفروش «سینماتیکت» بود.

نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی ماهان حیدری و تهیه کنندگی النا خلیلی و الی حیدری که از 29 فروردین در تالار الوحده پخش می شود، مورد استقبال سامانه فروش اینترنتی بلیت سینماتیکت نیز قرار گرفت و یکی از آن ها محسوب می شود. مهمترین نمایش ها پنج سالن پرفروش برای این سیستم.

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *