شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود؟ +جدول

شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود؟ +جدول

تبلیغات بنری


اخبار معاملات وی نوشت: با توجه به انتخاب مسعود مازیکیان به عنوان نخست وزیر دولت چهاردهم، به احتمال زیاد در ساعات آینده موج کاهش قیمت ها در بازار خودرو آغاز خواهد شد.

قیمت خودرو از امروز شنبه 25 تیر 1403 هجری شمسی در تمامی محصولات آغاز شد و ثبات خود را حفظ کرد و قیمت هیچ یک از محصولات داخلی و مونتاژی صبح امروز تغییری نکرد.

به نظر می رسد با بازگشت فعالان بازار در ابتدای هفته، انتخاب مسعود مازیکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری ایران جو گذشته را شکسته و قیمت ها در ساعات ابتدایی شاهد روند نزولی باشد. روز از تجارت

با توجه به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب، احتمالا در روزهای آینده چنین فضایی بر بازار حاکم خواهد شد. اما بعید است بازار تا مدت ها به وعده های داده شده راضی بماند و در صورت عدم اجرای 14 فوریت طرح و اقدام در بازار، خودرو به روال گذشته خود باز می گردد.

با توجه به قیمت های اخذ شده از بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته بدون تغییر گزارش شد.

قیمت خودرو در بازار داخلی

صبح امروز بازار خودروهای داخلی به تعادل رسید.

ارزش محصولات سورین پلاس (فول) و داینا پلاس توربو 6 سرعته ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته به ترتیب به 746 میلیون تومان و 958 میلیون تومان رسید.

پژو پارس TU5 دیگر محصول پرطرفدار این شرکت با قیمت قطعی 890 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

محصولات “کویک اتوماتیک” و “شاهین اتوماتیک جی” سایپا با حفظ ثبات به ترتیب با قیمت های 553 میلیون و 500 هزار تومان و 832 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

سایر محصولات داخلی نیز با قیمت های ثابت شروع به کار کردند.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی امروز 25 تیر 1403 هجری شمسی مانند بازار داخلی شاهد تغییراتی نبود.

گوشی آریزو 6 پرو در میان محصولات مدیران خودرو صبح امروز شاهد تغییر قیمت نبود و با قیمت یک میلیارد و 645 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

تیگو 7 پرو پریمیوم و تیگو 8 پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت هیچ تغییری مانند سایرین به خود ندیده اند. هر عدد با قیمت دو میلیارد و 85 میلیون تومان و سه میلیارد و پنج میلیون تومان به فروش می رسد.

JAC S5 یکی از محصولات شرکت کرمان موتور است که با حفظ ثبات خود نسبت به روزهای گذشته با قیمت یک میلیارد و 635 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

Fidelity Prestige (7 صندلی) یکی از محصولات مونتاژی جذاب شرکت خودروسازی بهمن است که بدون تغییر باقی ماند و قیمت آن به 2.5 میلیارد تومان رسید.

شاهد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود؟ +جدول

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *