دستگیری یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان قبل از انتخابات

تبلیغات بنری


خبرگزاری ایرنا نوشت: رضا شریفی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نیروهای امنیتی استان یک تیم تروریستی هشت نفره را شب قبل از انتخابات دستگیر کردند.

وی گفت: در بین این افراد سلاح و مواد منفجره زیادی کشف شد.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: به همت نیروی انتظامی دومین دوره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در امنیت کامل در این استان برگزار شد.

از میان حدود یک میلیون و 919 هزار واجد شرایط سیستان و بلوچستان، 188 هزار نفر با شرکت در انتخابات آتی، نفر اول بودند و در واقع به وظیفه سیاسی خود عمل کردند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان؛ پیش بینی می شود حق رای دهی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان به دو میلیون و 138 هزار نفر برسد.

در این مرحله کاندیداهای واجد شرایط با داشتن دو مدرک شناسنامه و کارت ملی رای خواهند داد که در این راستا در دور اول انتخابات 77 درصد با شناسنامه و 23 درصد با شناسنامه رای دادند.

روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پس از تایید صلاحیت 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان در روز 30 خردادماه، رقابت مسعود باغچکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علی رضا زاکانی و امیر در حال انجام است. حسین قاضی زاده هاشمی. و محمدباقر قالیباف و لیست نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از مرحله رقابت، انتخابات از بین چهار نامزد باقی مانده در 17 تیرماه برگزار شد.

با اعلام نتایج رسمی انتخابات پیش از ظهر شنبه 18 تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد و طبق قانون یک هفته بعد یعنی دیروز 24 تیرماه برای دومین بار باید رای گیری انجام شود. . .

تبلیغات بنری

ettelaat به نقل از بهارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *